در موارد کمی امکان دارد شماره در گذشته در اختیار شخص دیگری بوده و اپراتور مخابراتی خارج از
کشور
بدلیل سهل
انگاری، شماره را سلب امتیاز کرده و دوباره آن را به شخص دیگری واگذار کند. در صورت بروز چنین
مشکلی، اسکرین شات
بگیرید و به پشتیبانی سایت ارسال کنید تا هزینه شما به پنل شما عودت داده شود.
هر چند در موارد نادری این مشکل ایجاد می شود اما برای اطمینان از دست دوم نبودن شماره و اینکه
از
قبل واتساپ روی
آن راهاندازی نشده، میتوانید بعد از دریافت شماره آن را در مخاطبین واتساپ خود ذخیره و چک
کنید که
آیا پروفایلی با
آن شماره وجود دارد یا خیر. اگر از قبل استفاده شده بود دکمه لغو شماره را بزنید. بعد میتوانید
شماره دیگری دریافت
کنید. وجه به پنل شما برمیگردد.