احتمالا شما که این مقاله را می‌خوانید هر روز با خبرهای جدیدی از هوش مصنوعی روبرو شده‌اید. هوش مصنوعی نه تنها روز به روز در حال پیشرفت است، بلکه این پیشرفت را با سرعتی عجیب و ترسناک انجام می‌دهد. رقابت غول‌های تکنولوژی بر سر chatgpt یا نوآوری‌های سایت‌های ریز و درشت بر سر این سرویس سطح رقابت یا نوآوری را به جایی رسانده است که هر روز پیشرفت جدیدی از chatgpt می‌شنویم. یکی از مزایای خرید اکانت chatgpt این است که به پیشرفت‌های فردایی این سرویس دسترسی خواهید داشت.

عناوین مقاله

اکانت chatgpt  چیست؟

آشنایی با اکانت چت جی پی تی
اکانت چت جی پی تی چیست و چه کاربردی دارد؟

سرویس‌های هوش مصنوعی هم مثل سایر سرویس‌های اینترنتی به ثبت نام نیاز دارند، معروفترین سرویس هوش مصنوعی جهان در حال حاضر openai و زیر مجموعه آن یعنی chatgpt است. برای استفاده از چت جی پی تی و مزایای پرشمار آن شما به ثبت نام  نیاز دارید. و برای ثبت نام به یک ایمیل معتبر و یک شماره خارجی نیاز خواهید داشت. اگر شما ثبت را انجام داده باشید، یک اکانت chatgpt که همان اکانت openai است، به دست می‌آورید.

مزایای خرید اکانت chatgpt

اکانت چت جی پی تی را از نامبرلند تهیه کنید.به دو روش می‌توان وارد chatgpt شد. یک راه این است که خودمان ثبت نام کنیم و راه دیگر آن است که اکانت آماده بخریم. در ادامه چند نمونه از مزایای خرید اکانت chatgpt را شرح خواهیم داد. خرید اکانت وقت کمتری از شما می‌گیرد، اگر به هر دلیلی قصد صرفه جویی در وقتتان را داشتید می‌توانید از خرید اکانت آماده استفاده کنید.

از آنجا که خدمات هوش مصنوعی با محدودیت همراه هستند و دارای اعتبار اولیه رایگان هستند. شما می‌توانید با خرید چندین اکانت چندین بار به اعتبار اولیه دسترسی داشته باشید. از این میان می‌توان به دستری چند باره به اعتبار اولیه DALL E یا ذخیره توکنی پلتفرم openai اشاره کرد.

مثلا اگر قصد استفاده از DALL E را دارید، با خرید یک اکانت به پنجاه عکس ماهانه دسترسی دارید. اما اگر بخواهید به طور مثل 500 عکس بسازید، نیاز دارید که حسابتان را شارژ کنید یا ده اکانت آماده بخرید. شاید جالب باشد بدانید که قیمت خرید ده اکانت آماده از شارژهای openai ارزان‌تر است و هر ماه هم 15 عکس رایگان به شما اضافه می‌شود، یعنی اگر ده اکانت داشته باشید 150 عکس به شما هرماه اضافه می‌شود. این رقم معادل بیش از 15 دلار خواهد بود. مزایای خرید اکانت chatgpt به همینجا محدود نمی‌شود و دسترسی به اخرین ورژن‌ها و تغییر تحولاتی که openai عرضه می‌کند مهم‌ترین مزیت خرید اکانت  chatgpt است. اما منظور ما از آخرین ورژن‌ها و تحولات چیست؟

مزایای خرید اکانت chagpt نسخه پلاس

اکانت چت جی پی تی پلاس چیست؟
چرا باید برای چت جی پی تی پلاس اکانت تهیه کرد؟

پس از اینکه chatgpt شهرت زیادی پیدا کرد، openai ورژن‌های مختلفی عرضه کرد. در واقع هدف openai ارائه آپدیت‌های جدید بود.  Chatgpt پلاس برای این آپدیت‌ها ضروری به نظر می‌رسد. اگر از openai زیاد استفاده کرده باشید، openai آخرین آپدیت‌هایش را در ایمیل به شما معرفی می‌کند.

برای دسترسی به این آپدیت‌ها باید از chatgpt plus استفاده کنید. در صورت خرید اکانت chatgpt پلاس یک گام از بقیه کاربران جلوتر هستید. زمانی که chatgpt 3.5 تولید شد قبل از هر کس دیگری به دارندگان chatgptplus تعلق گرفت.

هم اکنون که chatgpt4 آمده است، فقط کاربران chatgpt پلاس می‌توانند از آن استفاده کنند. در صورت خرید اکانت دیگر نیازی به شارژ دلاری ندارید، می‌توانید با ریال ایران و از کارت بانکی خودتان استفاده کنید و به آخرین آپدیت‌های هوش مصنوعی  و chatgpt دسترسی پیدا کنید.

مزایای خرید اکانت chatgpt از نامبرلند

اکانت چت جی پی تی نامبرلند چه مزایایی دارد؟

نامبرلند هر دو نسخه هوش مصنوعی یعنی open ai با چت جی پی تی عادی و چت جی پی تی پلاس را برای شما عرضه کرده است. از مزایای خرید اکانت chatgpt از نامبرلند دسترسی به تعداد بالای اکانت است. شما می‌توانید انتخاب کنید چه تعداد اکانت می‌خواهید و در صورت خرید اکانت تعداد بالا از تخفیف‌های نامبرلند استفاده کنید.

اکانت‌های نامبرلند با شماره مجازی و ایمیل معتبر وریفای شده‌اند و به شما کمک می‌کنند که دیگر با مشکلات ثبت نام، فعالسازی ایمیل و … روبرو نشوید. از طریق اکانت‌های پلاس نامبرلند به همه نسخه‌های chatgpt دسترسی خواهید داشت. یعنی چت جی پی تی سه، چت جی پی تی سه و نیم عادی، چت جی پی تی سه و نیم لگسی و چت جی پی تی 4.

در صورت اتمام اشتراک ماهانه chatgpt plus شما می‌توانید دوباره نسخه جدیدی از نامبرلند تهیه کنید.

انواع اکانت chatgpt از نامبرلند

در نامبرلند شما فقط به اکانت‌های یک ماهه دسترسی ندارید و اگر دنبال استفاده طولانی مدت‌تر از gpt plus هستید، نامبرلند امکان خرید جی پی تی های دو ماه و سه ماهه را هم برای شما فراهم کرده است.

اگر بخواهیم به اختصار مزایای خرید اکانت chatgpt plus را از نامبرلند لیست کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • اختصاصی بودن اکانت‌ها: برخی از اکانت‌ها اشتراکی هستند و به کاربران مختلفی تعلق خواهند گرفت. اما تمامی اکانت‌های پلاس نامبرلند اختصاصی هستند و فقط به یک کاربر تعلق خواهند داشت.
  • تحویل سریع: در صورت خرید طی یک الی 24 ساعت اکانت پلاس شما فعال خواهد شد. ممکن است در صورتی که حساب‌های بیش از یک ماه بخواهید این زمان اندکی بیشتر شود.
  • قابلیت تبدیل چت جی پی تی عادی به چت جی پی تی پلاس در نامبرلند: اگر اصرار دارید از اکانت خودتان استفاده کنید، می‌توانید از نامبرلند درخواست کنید که حساب عادی شما را به پلاس تبدیل کنند.

سخن آخر

با مزایای خرید اکانت chatgpt آشنا شدیم. خرید اکانت آماده برای کسانی که کار جدی با chatgpt می‌کنند و ساعت‌ها روی آن وقت می‌گذارند بسیار منطقی به نظر می‌رسد. حتی منطقی‌تر از ثبت نام در chatgpt با شماره مجازی. . با استفاده از جی پی تی پلاس می‌توانید خود را آماده آپدیت‌های جدید کنید.آپدیت‌هایی که ممکن است در مورد فیلم، موسیقی یا ارتقای هوش مصنوعی چت جی پی تی باشد.