پیدا کردن شغل موردنظر این روزها برای همه سخت است اما لینکدین در جدیدترین آپدیت خودش چند ابزار هوش مصنوعی معرفی کرده که کاربرانش بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر شغل موردنظر خود را پیدا کنند.

آپدیت جدید لینکدین

در آپدیت جدید هوش مصنوعی لینکدین شاهد چند ویژگی و قابلیت جدید هستیم،‌ یکی اینکه جستجوی شغل‌ها دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر شده،‌ همچنین تنظیم حرفه‌ای رزومه و مشاوره کاری گرفتن از چت بات هوش مصنوعی از دیگر قابلیت‌های آپدیت جدید است.

پیدا کردن کار راحت‌تر می‌شود

در آپدیت جدید شما می‌توانید یک پرامپت (دستور متنی)‌ درباره شغل موردنظرتان بنویسید و هوش مصنوعی برایتان کار را پیدا کند. مثلا می‌نویسید:‌ «من به دنبال یک شغل در حوزه مارکتینگ در دیترویت هستم که حقوق سالانه‌اش حداقل ۱۱۰ هزار دلار باشد.»‌ سپس هوش مصنوعی دنبال یک شغل با این ویژگی‌ها برایتان می‌گردد!

هوش مصنوعی رزومه شما را بررسی می‌کند

قابلیت دیگری که لینکدین برای پیدا کردن سریع کار اضافه کرده،‌ قابلیت بررسی رزومه توسط هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی لینکدین رزومه شما را بررسی و سپس چند پیشنهاد برای ویرایش رزومه به شما می‌دهد.

با هوش مصنوعی چت کنید و مشاوره‌ شغلی بگیرید

در نهایت قابلیت شگفت انگیز دیگر لینکدین (که البته هنوز در مرحله تست قرار دارد)‌ چت با هوش مصنوعی لینکدین است. شما می‌توانید با هوش مصنوعی لینکدین درباره کار و حرفه خود صحبت کنید و توصیه‌های خوبی بگیرید.

لازم به ذکر است تمام این قابلیت‌ها فقط برای کاربران لینکدین پرمیوم فعال است! شما می‌توانید با خرید اکانت لینکدین پرمیوم همه قابلیت‌ها و امکانات را یکجا داشته باشید.