تلگرام بر اساس آمار پر دانلودترین اپلیکیشن برای کاربران ایرانی است، تلگرام با اضافه کردن افزونه‌های زیاد و کاربران پرشمار باعث می‌شود که به ربات تلگرام نیاز داشته باشید. همانطور که می‌دانید گروه‌های تلگرام ظرفیت پذیرش تا دویست هزار نفر را دارند. بدیهی است که این تعداد زیاد را نمی‌توان به صورت دستی مدیریت کرد. تلگرام کار کاربر را با ربات‌های دانلود از یوتیوب و سایر ربات‌ها بسیار راحت کرده است. در ادامه با ربات‌های تلگرام آشنا می‌شویم.

عناوین مقاله

بات فادر رباتی برای همه ربات‌ها

بات فادر کلمه‌ای بر وزن گادفادر، حتی تلگرام به شکل جالب و خلاقانه‌ای ظاهر بات فادر را شبیه گادفادر یا همان پدرخوانده در آورده است.در واقع بات فادر ربات ساخت ربات در تلگرام است. در این بخش شما می‌توانید سایر ربات‌های تلگرام را ساخته و مدیریت کنید. ساخت ربات در بات فادر بسیار ساده است، شما با وارد کردن نام ربات و اطلاعات آن می‌توانید توکن خود را به دست آورید و فرآیند ساخت ربات را تکمیل کنید. در صورت خرید شماره مجازی تلگرام از نامبرلند می‌توانید به تعداد زیادی اکانت دست پیدا کنید و با هدف مخاطب بین‌المللی ربات بسازید.

بات تلگرام برای بازی کردن

ربات‌های تلگرام تنوع زیادی دارد، در ادامه ما سعی خواهیم داشت در هر زمینه مهمی یک ربات تلگرام به شما معرفی کنیم. بات تلگرام gamee فرصت و امکان بازی را برای کاربران تلگرام فراهم می‌کند. این گیم بات باعث شده است، بسیاری از کاربران تلگرام ساعت‌های روی این بازی وقت بگذارند و از این ربات استفاده کنند. وقتی وارد این ربات تلگرام می‌شوید، روی گزینه استارت کلیک می‌کنید. پس از کلیک روی گزینه استارت، پیامی به این شرح می‌آید، “من استیو از این بات تلگرام هستم، فکر می‌کنی من رو می‌تونی شکست بدی؟ و شما دو گزینه بله یا خیر را خواهید داشت.”

سپس برای شما پیامی خواهد آمد که حاوی play solo و play with friends است. اگر می‌خواهید با دوستان خود بازی کنید. گزینه دوم را بزنید و پیام را به دوستتان بفرستید. اما اگر می‌خواهید که به تنهایی بازی کنید گزینه Play solo را بزنید. این ربات باعث سرگرمی، ارتباط صمیمانه با دوستان و پر کردن وقتتان در تلگرام می‌شود. این سرویس چیزی پیچیده‌تر از یک پیام رسان است.

با وجود اینکه نسخه پرمیوم تلگرام منتشر شده، با خرید تلگرام پرمیوم به ربات‌های بیشتری دسترسی خواهید داشت.

ربات‌های فروشگاهی

ربات فروشگاهی تلگرام
ربات‌های فروشگاهی در تلگرام به درآمدزایی کمک می‌کنند.

تلگرام مزایای زیادی برای ایجاد ربات فروشگاهی دارد. دسترسی به درگاه‌های پرداخت بانکی ایرانی و خارجی، دسترسی به کیف پول‌های ارز دیجیتال کار فروش در ربات تلگرامی را بسیار راحت کرده است. به طور کلی ربات‌های تلگرام به منوی ساده‌ای دسترسی دارند شما می‌توانید، محصولات، خرید و … را در این ربات به وجود بیاورید. تا با منوی ساده محصول خود را به فروش برسانید. همچنین می‌توانید کاربرتان را مجبور به عضویت در یک کانال کنید و تعداد اعضای کانال خود را بیشتر کنید.

ربات تلگرام جهت دانلود

دانلودرها یا ربات‌هایی که با گرفتن لینک اقدام به دانلود از شبکه‌های اجتماعی می‌کنند، برای کاربران ایرانی بسیار راهگشا هستند. چرا که با توجه به سرعت پایین اینترنت و محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی ایجاد کرده‌اند دانلود از تلگرام بسیار ضروری به نظر می‌رسد. تلگرام به شما این امکان را می‌دهد که با تعیین حجم فایل مورد نظر برای دانلود یا کیفیت آن ویدئو یا فایل مورد نظر خود را دریافت کنید. تعداد ربات‌های دانلودر بسیار زیاد هستند و معرفی آنها در این مقاله به تنهایی امکان پذیر نیست.

بات تلگرام برای موسیقی

همه شما نام اسپاتیفای این پتلفرم صوتی، یا اصطلاحا یوتیوب صوتی را شنیده‌اید. یک بات تلگرام به اسم اسپاتی بات Spotybot برای کارهای صوتی و با محوریت موسیقی ساخته شده است. این ربات از شما می‌خواهد که عضو اسپاتیفای شوید. و برای شما لینک ورود به اسپاتیفای را می‌آورد و بعد از آن می‌توانید از این ربات استفاده کنید.

Alert bot  چیست؟

این بات هم یک بات تلگرامی است که بیشتر در زمینه زمان بندی کاربرد دارد. چنین باتی به شما در تعیین پیام‌های هشدار کمک می‌کند. در واقع این ربات تلگرام به عنوان یک یادآور به شما کمک خواهد کرد. وقتی وارد این ربات شدید استارت را بزنید. یک زمان را تعیین نمایید و متنی که میخواهید به شما یادآوری شود را انتخاب کنید.

گیف بات

یک ربات دیسکورد مشابه این بات تلگرام ساخته شده است. همه شما با گیف‌ها آشنا هستید. گیف تصاویر متحرک و کم حجمی است که به شکل هنرمندانه‌ای ساخت می‌شوند و همانطور که می‍دانید تلگرام گیف‌های پیشفرضی را خودش ساخته است. البته نباید فراموش کرد که یکی از مزایای تلگرام این است که به کاربرانش اجازه می‌دهد که به این پیام رسان گیف هم اضافه کنند.

این ربات تلگرام به شما اجازه می‌دهد، در هر موضوعی گیف تولید کنید. آن هم گیف نامحدود، برای این کار فقط کافیست که واژه @gif را تایپ کنید و پس از تایپ این واژه هر متنی که می‌خواهید از آن گیف تولید شود را پس از یک اسپیس وارد کنید. توانایی این بات تلگرامی شما را متعجب خواهد کرد. در هر زمینه‌ای که بخواهید به شما گیف می‌دهد. البته باید انگلیسی تایپ کنید، هر چند که ممکن است در آینده با زبان فارسی هم کار کند.

ربات تلگرام جهت آشنایی با سینما

ربات سینمایی تلگرام
اگر دنبال اطلاعات سینمایی هستید…

یک ربات تلگرام برای مشتاقان سینما وجود دارد، ربات movie tracker bot اطلاعات فیلم‌ها را به همه کاربران تلگرامی می‌دهد. این اطلاعات مستقیما از سوی بزرگترین مجله اینترنتی سینما یعنی Imdb می‌آیند. و اطلاعاتی نظیر بازیگران، خلاصه پلات و … به کاربران داده می‌شوند.

ربات تلگرام ویژه برنامه نویسان

این ربات task های خودکاری در بستر اینترنت به راه می‌اندازد. این ربات‌ها میتوانند در فرآیند توسعه نرم افزار نقش آفرینی کنند. به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب ربات github bot را در بستر تلگرام خود به کار می‌اندازند. از این رو تلگرام برای کارهای بسیار تخصصی نظیر برنامه نویسی هم مفید است و صرفا یک پیام رسان ساده نیست.

سخن آخر

تلگرام سعی داشته است که تبدیل به پیام رسان همه فن حریفی شود که همه نیازهای کاربرانش را از فروشگاه گرفته، تا برنامه نویسی، بازی کامپیوتری و … تامین کند. ربات‌های تلگرام برای این کار کمک زیادی به این پیام رسان جهت بهتر شدن می‌کنند. ربات بات فادر به کاربران تلگرام و برنامه نویسان کامپیوتری این فرصت را می‌دهد که هم برای خود کسب و کار بهتری به دست آورند و هم نیازهای کاربران دیگر را تامین کنند تا تلگرام بیش از پیش بهبود پیدا کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم ربات‌های تلگرام را بیش از پیش جدی بگیرید. امروزه برخی از ربات‌ها به اندازه یک فروشگاه درآمد دارند.