گوگل کروم به زودی ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به مرورگر وب خود اضافه می‌کند. این ویژگی‌ها اتفاقا از مواردی بود که برای مدت زیادی دغدغه کاربران بود و حالا خوشحال خواهید شد!

این ویژگی ها شامل کمک به نوشتن متون در وب، سازمان‌دهی هوشمندانه تب‌ها و سفارشی‌سازی تم مرورگر است.

گوگل کروم و هوش مصنوعی برایتان می‌نویسند

طبق بلاگ مجله techcrunch قابلیت دستیار نوشتاری کروم یعنی “writing assistant” در فعالیت‌هایی مانند نوشتن یک پیام دوستانه، نوشتن یک کامنت، پیش نویس محتواها و… به کاربر کمک می‌کند.

گوگل کروم و هوش مصنوعی برایتان سازماندهی می‌کنند

مورد بعدی سازماندهی تب های کروم است که حتما دغدغه شما نیز است! برخی کاربران عادت دارند حین کار تب های زیادی باز می کنند و این موضوع باعث بهم ریخته شدن ذهنشان و پایین آمدن سرعت دستگاه می شود. اما حالا گوگل از هوش مصنوعی کمک گرفته تا تب‌های باز کروم را سازماندهی کنند. با استفاده از ویژگیtab organazier  کروم به صورت خودکار به شما پیشنهاد گروه‌ بندی تب هایتان را می‌دهد.

پیش از این گوگل به تازگی اعلام کرده بود که سرویس رایانامه گوگل (جیمیل) خود را به هوش مصنوعی مجهز می کند تا راحتی و آسایش بیشتری برای کاربرانش فراهم کند.

گوگل کروم و هوش مصنوعی برایتان تم سفارشی می‌سازند

ویژگی دیگر Customize Chrome است که به کاربر امکان ایجاد تم های مختلف کروم براساس رنگ و طرح دلخواهش می دهد. کاربران می توانند برای مرورگر خود با سلیقه شخصی خودشان یک تم زیبا بسازند و Create with AI روی مرورگر ست کنند.

گوگل اعلام کرده در چند روز آینده برخی از این ویژگی ها را در دسترس کاربران ایالات متحده قرار می دهد و ویژگی پیش نویس نوشتن یک ماه دیگر ارایه خواهد شد.