اگر امروز واتساپ خود را به روزرسانی کنید، با یک واتساپ جدید مواجه می‌شوید! ‌یک طراحی جدید و مینیمال، آیکون‌های زیباتر، و پس‌زمینه ساده چت‌ها از جمله تغییراتی است که در واتساپ جدید مشاهده می‌شود.

در واتساپ جدید شاهد چه تغییراتی هستیم؟

به گفته Yaniv مدیر تیم طراحی واتساپ در متا، ایده آن‌ها این بوده که این پیام رسان را «جدید، ساده و در دسترس» نگه دارند. پس‌زمینه پیش‌فرض چت به‌روزرسانی شده است که بسیار مینیمال‌تر و ساده‌تر است. اگرچه کاربران هنوز می‌توانند تصویر پس زمینه (بک گراند چت)‌ را به سلیقه شخصی تغییر دهند.

همچنین پالت رنگی واتساپ رنگ‌های عمیق‌تر و تیره‌تری برای حالت dark mode انتخاب کرده تا چشم کاربر تحت فشار نور گوشی نباشد.

به طور کلی، رابط کاربری واتساپ در سال 2024 تمیزتر و مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

به گفته Yaniv، طراحی مجدد واتساپ با در نظر گرفتن آینده ساخته شده است. واتساپ در حال حاضر یک برنامه فوق العاده محبوب با بیش از دو میلیارد کاربر است و متا امیدوار است تعداد کاربران واتساپ بیشتر هم شود!

آپدیت جدید واتساپ در حالی است که پاول دوروف (بنیان گذار تلگرام)‌ در صحبت‌های اخیرش اعلام کرده تمام پیام رسان‌های آمریکایی ناامن و ناقض حریم خصوصی کاربرانشان هستند و امن‌ترین پیام رسان دنیا تلگرام است! نظر شما چیست؟