بعد از راه‌اندازی و معرفی ایردراپ‌های مختلف مثل همستر کامبت که تا حالا بیشتر جنبه سرگرمی داشته، حالا نوبت به ایردراپ تلگرامی ایلان ماسک رسیده است. طرفداران ایلان ماسک یک مینی اپ جذاب، سرگرم کننده راه‌اندازی کرده که متفاوت تر از بقیه ایردراپ‌های تلگرامی است که تا به‌حال دیده‌اید. طبق گفته‌ها قرار است ایردراپ ماسک امپایر  MuskEmpire به شما توکن رایگان و جوایز نقدی بدهد. اما هیچ تضمینی برای محقق شدن این امر وجود ندارد؛ لذا به آن فقط به عنوان یک سرگرمی نگاه کنید.

ماسک امپایر Musk Empire چیست؟

 Musk Empire  یک بازی ماینینگ ارزهای دیجیتال در تلگرام است که می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از یک بازی ارز دیجیتالی داشته باشید. در این بازی با انجام تسک‌های مختلف و متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال دیده‌اید، می‌توانید سکه‌های مجازی استخراج کنید، با دیگران رقابت کنید، جوایز نقدی بگیرید و به رشد کسب و کار و پیشرفت شخصیت ایلان ماسک کمک کنید. اگر به دنبال دریافت توکن بیشتر هم هستید، می توانید دوستان‌تان را با لینک اختصاصی‌تان به بازی دعوت کنید.

به‌نظر می‌رسد این ماسک امپایر جذاب تر از نات کوین، همستر کامبت، تپ سواپ یا حتی سایر ایردراپ ها باشد؛ چون الهام گرفته از موفقیت‌های ایلان ماسک در دنیای واقعی بوده و بیشتر شبیه بازی‌های موبایلی است که باید یک کاراکتر را رشد دهید. ایردراپ ماسک امپایر حتی از ربات خود تلگرام یعنی ربات Major هم جذابتر به‌نظر می‌رسد.

در ادامه شما را با قسمت‌های مختلف ایردراپ ماسک امپایر و راه اندازی آن آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: ایردراپ تلگرام چیست؟

شرکت در ایردراپ تلگرامی ماسک امپایر

روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد بازی شوید:

ایردراپ ایلان ماسک

در ادامه قسمت‌های مختلف ایردراپ و روش‌های کسب درآمد را ببینید.

معرفی قسمت‌های مختلف ایردراپ Musk Empire

این بازی از قسمت‌های مختلف تشکیل شده است:

Earn

بخش ورودی بازی است که با ضربه زدن می‌توانید کوین بگیرید. در بدو ورود که در سطح 1 قرار دارید، شخصیت ایلان ماسک شما دانشجو است و با ضربه زدن و انجام سایر تسک‌ها می‌توانید سطح خود را ارتقا دهید.

ربات تلگرامی ایلان ماسک

Improve

بخش Improve  که به دو قسمت Personal و Office تقسیم می شود و برای رشد شخصیت و ارتقای شغلی باید کوین مشخخصی بپردازید تا Profit شما ارتقا پیدا کند. مثلا می‌توانید برای فعالیت ورزشی، تغذیه، خواب و آرامش ذهنی کوین بپردازید تا پروفیت ساعتی دریافت کنید.

ایردراپ ماسک امپایر

City

بخش City یا شهر هم چندین بخش مجزا دارد؛ مثلا از قسمت negotiations می‌توانید با دوستان خود مذاکره یا مبارزه کنید. این بخش همان قسمتی است که می‌توانید دوستان خود را به چالش بکشید و با آن‌ها رقابت کنید. برای فعال کردن این بخش هم حتما باید مهارت مذاکرات را از قسمت Personal بخرید تا این قابلیت برای شما باز شود. در سطح 1 فعلا می توانید یک دوست را به بازی دعوت کنید.

Stock Exchange بخشی برای سرمایه‌گذاری است؛ سرمایه گذاری در سه سطح کم ریسک، ریسک معمولی و ریسک بالا وجود دارد که می‌توانید روزانه روی یک صندوق سرمایه‌گذاری و سود کسب کنید.

بخش Communities هم برای تشکیل جوامع مختلف است؛ البته در صورتی می‌توانید یک کامیونیتی در این ایردراپ داشته باشید که 500 نفر به ایردراپ ایلان ماسک دعوت کنید.

مینی اپ ایلان ماسک

Friends

برای به‌دست آوردن سکه بیشتر هم می‌توانید لینک اختصاصی خود را بگیرید و به دوستان تان بدهید. با دعوت هر نفر 5000 کوین به شما و دوستانتان داده می‌شود. اگر تلگرام پرمیوم داشته باشید 25000 پول ماسک برای هر دو طرف پرداخت می‌شود.

بازی تلگرامی ایلان ماسک

Quests

در این قسمت می‌توانید پول بیشتری به‌دست آورید؛ از طریق دریافت پاداش روزانه و انجام یکسری تسک‌ها مثل جوین در کانال تلگرام، سابسکرایب یوتیوب و … این تسک‌ها روزانه تغییر می‌کنند و باید از همین قسمت آن‌ها را چک کنید.

بازی تلگرامی ایلان ماسک

نکته جالبی که در مورد این مینی اپ وجود دارد این است که چند زبانه است و از  زبان‌های مختلف دنیا پشتیبانی می‌کند و کاربران کل دنیا می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

روش‌های کسب درآمد از بازی تلگرامی MuskEmpire

-ضربه زدن روی صفحه نمایش

-انجام وظایف روزانه و سایر تسک‌ها

-شرکت در قرعه کشی و کسب بلیت

-خرید کارت ها

-دعوت دوستان

-شرکت در مذاکرات یا negotiations

-جواب دادن به معمای روزانه

-پیدا کردن دیلی کمبوهای ایمپایر ماسک که در قسمت سرمایه گذاری یا Exchnge است

بیشتر بخوانید: دیلی کمبو امپایر ماسک

قوانین negotiations در ایردراپ امپایر ماسک

1- باید یک لیگ متناسب با بودجه خود انتخاب کنید

2- استراتژی مذاکرات خود را تعیین کنید: استراتژی تهاجمی، محافظتی و انعطاف پذیر

در قرارداد میزان سکه‌هایی که بعد از برنده شدن دریافت می‌کنید یا همچنین میزان سکه‌هایی که بعد از باختن باید بدهید، مشخص کنید. در صورت برنده شدن، مقداری هم به عنوان مالیات پرداخت می‌کنید.

آیا بازی ایردراپ MuskEmpire قابل اطمینان است؟

یک ویژگی متمایزی که این ایردراپ نسبت به سایر بازی‌های مشابه دارد این است که یک مکانیزمی برای قرعه کشی در نظر گرفته است. به این‌صورت که یک USDT ایجاد کرده‌اند و نیازی به لیستینگ خاص ندارد.

بازی بر بستر TON  عرضه می‌شود و یک بستر مدرن و محبوب است که توسعه دهدنگان آن را به طور کامل پشتیبانی می‌کنند. سیستم بازی به‌طور پیشرفته است که به طور دقیق و منطقی طراحی شده؛ طوریکه برای کسب درآمد بالا باید در کنار افزایش سطح خواب و سلامت خود، به مهارت‌های ارتباطی هم توجه کنید تا درآمد بالا کسب کنید.

سیستم پیشرفت واقع‌گرایانه: بازی دارای سیستم پیشرفتی است که به طور دقیق و منطقی طراحی شده است. برای مثال، اگر سطح خواب و سلامتی خود را افزایش دهید اما مهارت‌های ارتباطی را نادیده بگیرید، نمی‌توانید درآمد بالایی کسب کنید.

خلاصه‌ای از ایردراپ ماسک امپایر MuskEmpire

ایردراپ ماسک امپایر MuskEmpire هم یکی دیگر از ایردراپ هایی است که این روزها محبوبیت زیادی بین کاربران دارد اما تفاوت‌هایی هم با آن دارد؛ مثل اینکه جوایز نقدی می‌دهد و ویژگی‌های جذاب بیشتری برای بازی کردن دارد. این ایردراپ قسمت‌های جذابتری نسبت به سایر بازی‌هایی دارد که تا حالا تجربه کرده‌اید و به روش‌های مختلفی می‌توانید درآمد یا سکه‌های خود را افزایش دهید که تمامی این موارد را در بلاگ برای شما توضیح دادیم.

هر سوالی در مورد ایردراپ ایلان ماسک دارید، از قسمت دیدگاه مطرح کنید.