داستان ایردراپ‌های تلگرامی تمامی ندارد و تقریبا هر روز شاهد معرفی یک ایردراپ جدید هستیم که به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند، برای انجام بازی ترغیب کننده هستند. مثلا ایردراپ ایلان ماسک، ایردراپ ماسک امپایر، به‌دلیل طراحی جالب و اهدای جوایز نقدی محبوب شده یا مثلا Magor تلگرام به دلیل اینکه توکن تلگرامی می‌دهد، محبوب است. در این بلاگ می‌خواهیم ایردراپ dogs را معرفی کنیم که لوگوی آن برگرفته از اولین نقاشی آقای پاول دوروف، خالق تلگرام است. در ادامه می‌گوییم چرا ربات تلگرامی داگز این روزها اهمیت پیدا کرده است.

ایردراپ داگز چیست؟

ایردراپ داگز یکی دیگر از ربات‌های تلگرامی است اما برخلاف سایر ایردراپ‌های جذاب تلگرام مانند همستر کامبت و نات کوین دیگر خبری از Tap to Earn نیست و این بازی از روش‌های متفاوتی برای توزیع توکن‌ها ارائه می‌دهد. شما برای جمع کردن توکن نیاز به فعالیت خاصی ندارید. در این بازی میزان کوین اولیه‌ای که می‌گیرید بر اساس طول عمر اکانت تلگرام شما است.

داستان جالبی پشت نماد این ایردراپ وجود دارد؛ این لوگو با الهام از اولین نقاشی پاول دوروف، خالق تلگرام برگرفته شده و به آن اسپاتی می‌گویند. اسپاتی یک میم کوین بومی در دنیای رمزارزها و تلگرام است و قبلا هم به عنوان یکی از اولین استیکرهای VK بوده.( پلتفرمی که پاول دوروف قبل تلگرام در آن مشغول بود.) یکی از اهداف پروژه‌ی داگز این است که میم کوین‌ها را در دنیای ارز دیجیتال جذاب‌تر کند.

آموزش بازی در ایردراپ داگز

کار کردن با این ربات تلگرامی بسیار ساده است. روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد فضای بازی شوید.

رفرال داگز: ورود به ربات داگز

روی لینک بالا کلیک کنید و بعد از اینکه وارد تلگرام شدید، روی گزینه LAUNCH کلیک کنید.

ایردراپ داگز

منتظر بمانید تا این عکس به شما نمایش داده شود و بعد روی کادر آبی کلیک کنید.

در مرحله بعدی، ایردراپ شروع به بررسی حساب شما می‌کند. بعد از تایید وریفای و تایید هویت روی Continue  کلیک کنید.

بعد بر اساس سن تلگرام‌تان به شما توکن پاداش می‌دهد.

معرفی قسمت‌های مختلف ایردراپ dogs

Home

در صفحه اول، تعداد کوین‌های شما نمایش داده می‌شود و همچنین در این صفحه می‌توانید با عضو شدن در چنل‌های مختلفی که مشخص شده، کوین بگیرید.

ایردراپ داگز

Leaderboard 

در این صفحه هم می‌توانید بهترین بازیکنان و رتبه خود را بین سایر بازیکنان ببینید.

Friends 

این بخش هم جایی است که شما می‌توانید لینک شخصی خود را دریافت کنید و برای سایر دوستان تان ارسال کنید. همچنین اسم افرادی هم که با لینک شما به این ربات پیوسته‌اند، مشخص شده است.

نحوه توزیع توکن در داگز چگونه است؟

روش کسب توکن در داگز جالب است؛ دیگر لازم نیست بخشی از زمان خود را صرف کلیک روی ربات کنید تا کوین به‌دست آورید. داگز راه‌های دیگه‌ای را برای استخراج کوین دارد.

سن حساب کاربری تلگرام:

سن تلگرام شما تعیین کننده دریافت کوین از سمت ایردراپ داگز است. کاربران قدیمی تلگرام برای DOGS اهمیت بیشتری دارد. هرچه تلگرام شما قدیمی‌تر باشد، کوین بیشتری از داگز می‌گیرید.

داشتن تلگرام پرمیوم:

کاربران تلگرام پرمیوم هم جزو افرادی هستند که می‌توانند از مزایای بیشتری برخوردار شوند. داگز برای تشویق کاربران به خرید تلگرام پرمیوم، تعداد کوین اهدایی خود را بیشتر کرده است. اگر از کاربران قدیمی تلگرام پرمیوم باشید و تلگرام هم پرمیوم کنید، تعداد کوین بیشتری می‌گیرید.

وضعیت OG:

Original Gangster یا کاربران قدیمی و فعال تلگرام، به دلیل وفاداری به این پلتفرم، کوین بیشتری می‌گیرند. هدف داگز از این کار این است که روشی نوآوری برای اهدای توکن‌هایش ارائه دهد.

دعوت از دوستان:

اگر لینک اختصاصی خود را برای دوستان تان بفرستید و آن‌ها به این مینی اپ جوین شوند، شما بابت آن کوین می‌گیرید. اگر کسی را ندارید تا به تلگرام دعوت کنید، با خرید شماره مجازی تلگرام، بی نهایت اکانت بسازید و بعد با کد ریفرال خود وارد مینی اپ داگز شوید.

بیشتر بخوانید: ایردراپ تلگرام چیست؟

نحوه اتصال ایردراپ dogs به کیف پول

بعد از ورود به ایردراپ dogs می‌توانید آن را به کیف پول خود وصل کنید. تعداد زیادی از کاربران، Tonkeeper را به عنوان بهترین کیف پول می‌شناسند. از این رو با روش اتصال این ولت به داگز را توضیح می‌دهیم.

روی دکمه‌ی Connect wallet کلیک کنید.

اتصال داگز به کیف پول

کیف پول تون کیپر را انتخاب کنید.

ایردراپ داگز شما را به اپلیکیشن Tonkeeper راهنمایی می‌کند؛ برای اتصال باید روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید.

رمز عبور خود را برای تایید اتصال به داگز وارد کنید.

مراحل اتصال کیف پول به داگز با موفقیت انجام شد. لازم به ذکر است که می‌توانید در صورت تمایل اتصال خود را هم قطع کنید.

مینی اپ dogs کی لیست می‌شود؟

نات کوین ابتدا در حد سرگرمی و بازی بود اما بعد از اینکه لیست شد، کاربران جدی‌تر به سایر ایردراپ‌های تلگرامی نگاه کردند. همچنین از زمانی که صحبت از لیست شدن همستر کامبت شد، اهمیت این ایردراپ‌ها بیشتر شد.

البته لازم است بگوییم که لیست شدن ایردراپ داگز و همچنین سایر ایردراپ‌ها معلوم نیست و هیچ پشتوانه رسمی ندارد. نامبرلند هم این قضیه را تصدیق و یا رد نمی کند.

تاکنون هم تاریخ رسمی برای عرضه توکن داگز در صرافی‌ها اعلام نشده است. البته تیم پشتیبانی داگز اعلام کرده که این توکن به زودی در صرافی صرافی ال‌بَنک (LBank) و بیت‌گِت (Bitget) لیست می‌شود. الان فقط بازار پیش عرضه (پری مارکت) توکن‌های داگز در صرافی بیت گت و بینگ ایکس راه اندازی شده.

آیا ربات تلگرامی dogs ارزش سرمایه گذاری دارد؟

همانطور که در بالا هم گفتیم، آینده تمامی این ایردراپ‌ها نامشخص است و معلوم نیست که آیا این ایردراپ ها کی لیست شوند. از آنجایی که این ایردراپ برخلاف سایر ایردراپ ها ضربه‌ای هم نیست، تایم زیادی از شما نمی‌گیرد. با این حال تصمیم اهمیت دادن به این بازی به عهده شما خواهد بود.