اغلب مواقع برای همه ما پیش آمده که از یک ریلز در اینستاگرام خوشمان آمده و می‌خواهیم آن را دانلود کنیم اما نمی‌دانیم چگونه! همان‌طور‌که می‌دانید خود اپلیکیشن اینستاگرام به‌طور عادی اجازه نمی‌دهد ریلز را دانلود کنیم؛ اما خوشبختانه برای دانلود از اینستاگرام انجام، روش‌های بسیار ساده و کارآمدی وجود دارند. اگر می‌خواهید بدانید از چه روشی باید ریلز اینستاگرام را دانلود کنید در ادامه همراه ما باشید.

دانلود ریلز اینستاگرام به‌طور مستقیم

دانلود ریلز اینستا به‌طور مستقیم ابتدا برای آمریکایی‌ها و دیگر کشورها فعال شد. الان هم می‌توانید آخرین نسخه اینستاگرام را آپدیت کنید و به طور مستقیم ریلز را دانلود کنید.

  1. ابتدا پلتفرم اینستاگرام را باز کنید.
  2. در ادامه وارد ریلزی که قصد دانلود آن را دارید شوید.
  3. در ادامه بر روی آیکون Share ضربه بزنید تا منویی باز شود که دارای اسامی کاربران مختلف و چندین دکمه دیگر است.
  4. حالا روی گزینه دانلود که با شکل فلش رو به پایین است کلیک کنید.
  5. به همین سادگی ریلز موردنظر شما دانلود می‌شود!
دانلود از اینستاگرام

بهترین سایت‌های دانلود ریلز اینستاگرام

برای دانلود از اینستاگرام روش‌های متعددی وجود دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به سایت‌های InDown, Savefrom.net,  Save Instagram و… اشاره کرد. همچنین در کنار این سایت ها، اپلیکیشن هایی هم هستند که برای دانلود ریلز اینستاگرام می توانید از آن‌ها استفاده کنید، InstDown، Video Downloader for Reels و Video Instant Save.

البته، آمریکایی‌ها بدون واسطه و مستقیم از طریق خود برنامه اینستاگرام می‌توانند به دانلود ریلز بپردازند و برای انجام این کار به واسطه نیازی ندارند. در ادامه بهترین سایت‌های دانلود ریلز اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد.

وب سایت  Savefrom.net

اولین وب‌سایتی که می‌توانید برای دانلود از اینستاگرام استفاده کنید Savefrom.net نام دارد. البته این وب‌سایت تنها اینستاگرام را پشتیبانی نمی‌کند بلکه پلتفرم‌های مختلف دیگری ازجمله: تیک‌تاک، یوتیوب و دیلی موشن نیز به‌خوبی توسط این وب‌سایت پشتیبانی می‌شوند. برای دانلود ریلز از اینستاگرام، Savefrom.netبه راحتی به شما کمک خواهد کرد. این وب‌سایت روابط کاربری بسیار راحتی دارد که با هر مرورگر موجود روی گوشی یا سیستم هوشمند کار می‌کند. در واقع با استفاده از این وب‌سایت کاربردی می‌توانید ریلزهای اینستا را با کیفیتی عالی و کاملا رایگان و بدون محدودیت دانلود کنید. علاوه‌براین Savefrom یک اکستنشن و اپلیکیشن اندرویدی مرورگر محبوب برای کاربرانی است که می‌خواهند ریلز اینستاگرام را دانلود کنند.

وب سایت  InDown

برای دانلود ویدیو اینستاگرام، پیشنهاد ما استفاده از سایت InDown است. با این وب‌سایت می‌توانید ریلزها را با کیفیتی عالی در گالری خودتان ذخیره کنید. در واقع برای استفاده از سایت نیازی به ارائه اطلاعات حساب نیست و روند دانلود ریلز اینستاگرام بسیار ساده و راحت‌تر است. نکته دیگر این‌که این وب‌سایت کاملا رایگان و بدون محدودیت است و از API اینستاگرام هم استفاده نمی‌کند، پس در نتیجه می‌توانید بدون این‌که حساب کاربری ایجاد کنید از خدمات بی‌نظیر آن برای دانلود ریلز اینستا استفاده کنید. در واقع InDown  فقط برای ریلز نیست، بلکه می‌توانید محتواهای دیگر شبکه‌های اجتماعی مختلف ازجمله: عکس، استوری و ویدیو را نیز دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: ربات دانلود از یوتیوب

وب سایت  InstaVideoSave

وب سایت InstaVideoSave به تازگی در کشورهای قاره آسیا محبوب و پرطرفدار شده و برای دانلود از اینستاگرام نیز ابزاری کاربردی است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این وب‌سایت می‌توان به ذخیره ویدیو با کیفیت اصلی و بدون واترمارک اشاره کرد. علاوه‌بر رایگان بودن انواع امکانات، روابط کاربری آسان و… سبب محبوبیت InstaVideoSave شده‌اند. برای استفاده از این وب‌سایت نیازی به اطلاعات حساب کاربری نیست و بدون اطلاعات هم می‌توانید به دانلود ریلز اینستاگرام بپردازید. همچنین استفاده از آیپد، رایانه، گوشی هوشمند اندروید یا آیفون، تبلت و… هیچ فرقی نمی‌کنند. بلکه برای استفاده از InstaVideoSave فقط باید وارد سایت شوید و در نهایت لینک کپی شده را در محل موردنظر قرار دهید تا فرآیند دانلود انجام شود.

وب سایت  Reelit.io

برای دانلود ویدیو اینستاگرام وب‌سایت Reelit.io نیز گزینه پیشنهادی بعدی است. این سایت از روابط کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار بوده و کاملا رایگان است. همچنین برای دانلود ریلز اینستاگرام تنها کاری که باید انجام دهید قرار دادن لینک کپی شده در کادر جستجو و در نهایت فشردن کلیک دانلود است.

وب سایت  Save Instagram

وب سایت Save Instagram نیز یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌ها جهت دانلود ریلز است. در واقع اغلب کاربران این سایت را با دانلود سریع ویدیو‌ها می‌شناسند. همچنین در این سایت اطلاعاتی ارائه شده که نشان می‌دهد Save Instagram ریلز‌ و استوری‌های اینستاگرام را باکیفیتی بالا و به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تفاوتی ندارد که شما با سیستم یا گوشی هوشمند وارد این سایت شوید، چرا Save Instagram  با همه سیستم عامل‌ها سازگار بوده و در روند دانلود مشکلی ایجاد نمی‌شود. فقط کافی است لینک کپی شده ریلز موردنظر را در کادر موجود قرار دهید. همچنین برای دانلود ریلز اینستاگرام توسط این سایت هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و به صورت کاملا رایگان خدمات آن به کاربران ارائه می‌شود.

وب سایت  Igram

سایت Igram نیز ازجمله ابزارهای بسیار کاربردی جهت دانلود ریلز اینستاگرام به شمار می‌رود. به‌ کمک این سایت محبوب می‌توانید ریلز، عکس و ویدیو‌های موردنظرتان را در دستگاه ذخیره کنید. درحال حاضر میلیون‌ها کاربر از خدمات ارائه شده این سایت استفاده می‌کنند. در واقع سایت به‌گونه‌ای طراحی شده است که با هر دستگاهی اعم از رایانه، تبلت، گوشی هوشمند و…. سازگار است. Igram  ابزار کاربردی برای دانلود ریلز اینستاگرام به شمار می‌رود که برای شروع فرآیند دانلود کافی است لینک کپی شده را در کادر وارد کنید و در نهایت دکمه دانلود را بفشارید.

بهترین اپلیکیشن دانلود فیلم اینستاگرام با گوشی

در این مطلب بهترین سایت‌ها را برای دانلود از اینستا معرفی کردیم، حالا قصد معرفی اپلیکیشن‌های محبوب دیگر را برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام با گوشی داریم. در واقع این پلتفرم‌ها برای گوشی‌های اندروید و ios مناسب بوده و عملکرد قابل قبولی دارند. در ادامه اپلیکیشن‌های دانلود ریلز اینستاگرام توسط گوشی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید ریلز موردعلاقه‌تان را در گالری ذخیره کنید. پس در ادامه همراه ما باشید:

اپلیکیشن  Video Downloader for Instagram

اگر قصد دانلود ریلز اینستاگرام را دارید، برنامه Video Downloader for Instagram پیشنهاد خوبی برای انجام این کار است. در واقع با این پلتفرم می‌توانید محتواهای منتشر شده اینستا ازجمله: ریلز، استوری و… را دانلود کرده یا به اشتراک بگذارید. نکته دیگر این‌که توسعه دهندگان این پلتفرم برای دسترسی راحت کاربران به خواسته خود تمام ابزارهای لازم را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

  1. برای شروع فرآیند دانلود ریلز اینستا ابتدا باید لینک آن را کپی کنید
  • سپس در این برنامه paste کنید.
  • فایل مدنظرتان در قسمت دانلود قرار گرفته و با فشردن دکمه بارگیری فرآیند دانلود شروع می‌شود.

با وجود Video Downloader for Instagram می‌توانید ویدیو‌ها، استوری‌ها و عکس‌های مختلفی را دانلود کنید، چراکه برنامه به خوبی پشتیبانی می‌کند. اگر قصد دانلود چندین عکس را دارید نیازی نیست این کار را تک‌به‌تک انجام دهید، بلکه می‌توانید آن را همزمان در این آپ قرار دهید.

اپلیکیشن Video Downloader for Reels

این پلتفرم کار با اینستا را برای کاربران بسیار راحت کرده‌ است. اگر قصد دانلود محتوایی از شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام را دارید، برنامه Video Downloader for Reels انتخابی عالی برای این کار است. در واقع توسعه‌دهندگان این پلتفرم برای دانلود و ذخیره محتوا برنامه‌ای عالی را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا با استفاده از آن کاربران بتوانند فیلم‌ها، استوری‌ها و عکس‌های موردنظرشان را از اینستاگرام دانلود کنند.

اپلیکیشن  InstDown

اگر از کاربران فعال اینستاگرام هستید، حتما در برخی مواقع به دنبال راهی برای دانلود عکس و ویدیو منتشر شده این برنامه بوده‌اید. برنامه InstDown در دانلود ریلز اینستا می‌تواند کمک زیادی به شما کمک کند. همچنین کار با این اپلیکیشن بسیار راحت بوده و با وجود سادگی تقریبا تمام ویژگی‌های موردنیازتان را ارائه می‌دهد. با وجود این برنامه می‌توانید محتواهای منتشر شده در اینستا را با کیفیتی عالی و بدون محدودیت در گالری خود ذخیره کنید. در واقع روابط کاربری آسان InstDown سبب محبوبیت آن شده و همه افراد می‌توانند از این ابزار استفاده کنند.

اپلیکیشن  InstaSaver: Video Downloader

برنامه  InstaSaver: Video Downloaderیکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های موجود است. این برنامه تقریبا بیش از 5 میلیون بار تاکنون توسط کاربران دانلود شده و برای ذخیره ریلز اینستا استفاده می‌شود. با این برنامه کاربردی می توانید ریلز، استوری، ویدئو و… را بدون مشکل و رایگان دانلود کنید.

اپلیکیشن  Instant Save

آخرین پلتفرم کاربردی اینستاگرام Instant Save نام دارد. این اپلیکیشن یکی از بهترین‌ ابزارها جهت استفاده برای گوشی‌های اندورید و آیفون است. روابط کاربری Instant Save بسیار آسان بوده و تنها کاری که باید انجام دهید کپی لینک و جای‌گذاری آن در قسمت مربوطه است تا فرایند دانلود ریلز انجام شود. البته، این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و محدودیتی در استفاده ندارد.

دانلود ریلز بدون نیاز به برنامه

  1. در این روش نیاز به نصب برنامه روی گوشی نیست و فقط باید مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا انگشت‌تان را از بالای صفحه به پایین بکشید و سپس از بین گزینه‌های موجود، Screen record را انتخاب کنید.
  2. حالا اینستاگرام را اجرا کرده و روی ریلز موردنظرتان کلیک کنید.
  • بعد از پایان یافتن ویدیو، ضبط آن را متوقف کنید.
  • گالری موبایل را باز و ریلز را بین فایل‌ها پیدا کنید.
  • در این مرحله شاید لازم باشد ابتدا و انتهای ریلز را برش بزنید.

برای دانلود فیلم اینستاگرام سایت بهتر است یا اپلیکیشن؟

برای دانلود فیلم اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارند که در این‌جا به معرفی برخی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای دانلود ریلز پرداختیم. برای برخی از افراد اپلیکیشن‌های موبایل کاربردی‌تر هستند و برای برخی دیگر سایت‌ها که در حالت کلی به انتخاب فرد و کارایی آن‌ها بستگی دارد. علاوه‌براین می‌توانید به روش مستقیم ریلز اینستا را دانلود کنید. به‌طور‌کلی سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و همچنین از طریق خود برنامه اینستاگرام سه روش بسیار پرکاربر برای دانلود ریلز هستند.

آنچه که در مورد “دانلود از اینستاگرام” گفتیم:

تاکنون برای همه ما این سوال پیش آمده که چه‌طور می‌توانیم ریلز اینستا را Share یا دانلود کنیم. در این مطلب سعی کردیم سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی را معرفی کنیم تا روند دانلود از اینستاگرام برایتان راحت‌تر انجام شود. با وجود این موارد، روش دانلود از اینستاگرام به طور مستقیم هم اضافه شده است. با وجود روش‌های کاربردی دانلود ریلز اینستاگرام می‌توانید ویدئو‌ها را در گالری خود ذخیره کنید. امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتان قرار دادیم برای‌تان کاربردی باشند.