ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس میدجورنی یکی از هوش مصنوعی‌هایی است که معرفی آن سروصدای زیادی به پا کرد. از زمان معرفی این هوش مصنوعی تا الان این شرکت توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. . قبلا برای استفاده از هوش مصنوعی میدجرنی باید از سرویس دیسکورد استفاده کنید و از همین طریق توانست تعامل بسیار بالایی با کاربران داشته باشد. کاربران با استفاده از دیکسورد می توانند یک متن را به سادگی به عکس تبدیل کنند. میدجرنی بنابر متن یا همان پرامپتی که کاربر به او می دهد یک عکس 4 تایی تحویل می دهد که کاربر می تواند از بین آن ها یکی را انتخاب، دانلود و یا ویرایش کند.

اکنون میدجرنی با همکاریی یک شرکت بازی ژاپنی از اپلیکیشن تبدیل متن به عکس خود به نام Niji Journey” رونمایی کرد.

این اپلیکیشن هم مانند سایت میدجرنی هوش مصنوعی برای تبدیل متن به تصویر است. الان می توانید اپلیکیشن آن را از Google Play و Apple App Store دانلود کنید. اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی و ios قابل دسترس است.

اپلیکیشن میدجرنی از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است.

برای استفاده از هوش مصنوعی میدجرنی لازم است که نسبت به خرید اکانت میدجورنی اقدام کنید. به این ترتیب اگر از قبل اکانت خریدید می توانید در اپلیکیشن هم از اشتراک خریداری شده خود استفاده کنید. هدف از ایجاد اپلیکیشن این بود که کاربران از موبایل بیشتر استفاده می کنند و تعامل بهتری با اپلیکیشن های موبایل دارند.

اپلیکیشن میدجرنی

قابلیت هایی که قرار است به اپلیکیشن میدجرنی اضافه شود

اپلیکیشن هوش مصنوعی میدجرنی می تواند تصاویر غیرخصوصی تولید کند و کاربران با تنظیم “v5” در تنظیمات اپلیکیشن به تمام سبک‌های هنری موجود از طریق مولد هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. هولز، بنیانگذار میدجرنی، از کاربران خواسته تا میدجرنی را تست کنند و بازخورد ارائه دهند. او اشاره کرد که اقتصاد اپلیکیشن‌های موبایل در حال حاضر به طور کلی پشتیبانی از خدمات گران قیمت مانند MidJourney را ندارد، و گفت که او و تیمش در حال بررسی انتشار یک اپلیکیشن موبایل مستقل برای کاربران جدید هستند تا تجربه ورود به سیستم را بهبود بخشند.

 

در طی سخنرانی هولز، او اشاره کرد که میدجرنی قصد دارد دو قابلیت جدید هم به برنامه خود اضافه کند. یک اپ‌اسکیلر (اپلیکیشن افزایش اندازه تصویر) اصلی برای افزایش وضوح تصویر به ابعاد 4000 در 4000 پیکسل و همچنین تنظیم سبک شخصی‌سازی شده تا کاربران بتوانند تمامی تصاویر را با توجه به سبک شخصی‌شان ایجاد کنند.

2 ویژگی جدید اپ اسکیلر و تنظیم سبک شخصی سازی شده به میدجرنی اضافه می شود.

هولز همچنین گفت که هر دو ویژگی در مرحله آزمایش هستند و به سطح استاندارد بالا نرسیده اند اما به اندازه ای مناسب اند که به زودی عرضه شوند.

هولز قصد دارد که همچنین به زودی وبسایت خود را ارتقا دهد و از ویژگی های بیشتری برای تولید تصویر و اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی استفاده کند.

رقبای میدجرنی چه کسانی اند؟

با ظهور گزینه‌های هوش مصنوعی که تصاویر با کیفیت بالا تولید می‌کنند، از جمله DALL-E 3 از OpenAI که در ChatGPT Plus (خرید اکانت chatgpt) به عنوان یکی از گزینه‌های داخلی استفاده می‌شود و همچنین Firefly Image 2 از Adobe که به تازگی منتشر شده است، بدون اشاره به رقبایی مانند Ideogram که قادر به تولید تایپوگرافی با دقت و قطعیت بیشتری نسبت به MidJourney هستند، عرضه اپلیکیشن موبایل به زودی لازم بود.