در یک ماه اخیر شاهد اضافه شدن قابلیت‌های زیادی به شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام بودیم؛ خبر انتشار برخی از این قابلیت ها از طریق شرکت متا و آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام منتشر شده بود و برخی از ویژگی های آن از طریق منابع معتبر گزارش شده بود. برای مثال عرضه یک «دوست هوش مصنوعی» قابل تنظیم از جمله اخباری بود که هنوز اینستاگرام در مورد آن خبری را منتشر نکرده اما تصاویری از یک محقق معتبر در X منتشر شده است.

اکنون خبر دیگری از افزودن قابلیت جدید اینستاگرام از سمت برخی کاربران در X منتشر شده است. گویا اینستاگرام در یک نسخه آزمایشی با این ویژگی برخورد کردند. ویژگی جدید اینستاگرام این امکان را به کاربران می دهد تا پیام های ارسال شده در دایرکت را ویرایش کنند. یکی از کاربران به نام MattNavarra تصویری از این ویژگی را در ایکس پست کرده است.

 ویرایش پیام در اینستاگرام

با عرضه عمومی این ویژگی، کاربران می توانند پیام های خود را به سادگی ارسال کنند و دیگر نیازی به unsend کردن پیام نیست؛ برای استفاده از این ویژگی کافیست روی پیام دست نگه دارید، گزینه ویرایش را بزنید و پیام را اصلاح و دوباره ارسال کنید.

این ویژگی برای پیام های متنی قابل استفاده است و برای پیام های صوتی، عکس، ویدیو و استوری فعال نمی شود. همچنین کاربران فقط می توانند پیام های خود را ویرایش کنند نه پیام های دیگران.