پس از چند هفته شایعات مختلف درباره عرضه بازی های ایکس‌باکس روی PS5 و نینتندو سوییچ، مایکروسافت بالاخره تصمیم گرفت تا جزئیات برنامه‌های خود را شرح دهد.

به نقل از سایت خبری ورج،‌ ماکروسافت قصد دارد در رویدادی که آخر این هفته برگزار می‌شود، چشم‌انداز خود برای آینده Xbox و انتشار بازی های جدید توضیح دهد.    

شایعات و هیویاها: چه بازی‌هایی روی پلتفرم رقبا عرضه خواهند شد؟

مدت‌هاست که شایعاتی در حال انتشار است مبنی بر اینکه مایکروسافت تصمیم دارد بازی‌های Hi-Fi Rush ،‌Sea of Thieves‌، Starfield و Indiana Jones را برای کنسول‌هایی رقیب و غیر از ایکس باکس هم دردسترس قرار دهد. اما تاکنون ماکروسافت در این‌باره چیزی نگفته؛ ولی همه چیز همین هفته مشخص می‌شود.          

در این رویداد خبری ایکس باکس که روز پنجشنبه 15 فوریه یا ۲۵ بهمن برگزار می‌شود، قرار است فیل اسپنسر، مدیر عامل بازی های مایکروسافت، سارا باند، رئیس ایکس باکس، و مت بوتی، رئیس استودیو ایکس باکس، همگی درباره برنامه های آینده ایکس باکس صحبت کنند و به شایعات مختلفی که مدت‌‌هاست در حال انتشار است پایان دهند. انتظار می‌رود که این سه عضو کلیدی تیم ایکس باکس، جزئیات بیشتری از برنامه‌ها و چشم‌اندازهای پیش روی ایکس باکس را در این رویداد به اشتراک بگذارند.        

هفته پیش هم دیدیم که مایکروسافت در نظر دارد بازی محبوب ایندیانا جونز را برای پلی استیشن ۵ عرضه کند.