به نقل از The Verge ، بازی ایندیانا جونز و the Great Circle قرار است در دسامبر 2024 روی ایکس باکس عرضه شود؛ همچنین مایکروسافت در نظر دارد که این بازی ها را چند ماه بعد از این تاریخ روی PS5 هم عرضه کند. طبق گزارش منتشر شده احتمالا برنامه ریزی فعلی برای عرضه The Great Circle در دسامبر امسال باشد. سال 2024 قرار است سال هیجان انگیزی برای گیمرها باشد، چرا که تا همین لحظه هم گیمرها توانستند بهترین بازی های 2024 را معرفی کنند.

سایر بازی هایی که به PS منتقل خواهد شد

شایعاتی هم در مورد عرضه بازی های انحصاری کوچکی مانند Hi-Fi Rush و Sea of Thieves منتشر شده و سری اول بازی هایی هستند که قرار است برای پلی استیشن 5 و نینتیندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. همچنین در پی آن، ادعاهایی وجود دارد که عناوین بزرگی مانند Starfield و احتمالا Halo هم ممکن است در آینده نزدیک به پلی استیشن منتقل شود.

یکی از بزرگترین سوالاتی که مطرح می‌شود در مورد سرنوشت بازی‌های آینده منتشر شده توسط ایکس باکس است. بزرگترین آن‌ها، بازی ایندیانا جونز و حلقه بزرگ است که اخیرا برای اولین بار در جلسه‌ای اخیر از Xbox Developer Direct به نمایش گذاشته شده بود.

برنامه مایکروسافت برای انتقال بازی ها به سایر پلتفرم ها

برنامه های ایکس باکس برای تبدیل برخی از بازی های خود به چند پلتفرمی، هنوز نهایی نشدند. با این وجود Hi-Fi Rush و Sea of Thieves تنها گزینه های اطمینان آور هستند. اما اگر ایندیانا جونز و حلقه بزرگ به آن‌ها بپیوندند، دارای دوره کوتاهی از انحصار خواهند بود.

لازم به ذکر است که مایکروسافت هنوز چنین موردی را تایید نکرده که هر بازی را به پلتفرم دیگری منتقل کند؛ اما گزارش XboxEra اعلام کرده که در هفته های آتی یک اعلان انجام می‌شود و بنابراین به نظر می رسد که زمان طولانی تا اطلاعات بیشتر داشته باشیم.