گزارش جدیدی در مورد تاریخ عرضه بازی GTA VI منتشر شده و طبق این گزارش و خبر منتشر شده در gamingbible به نظر می‌رسد زودتر از آن‌چه که انتظار داشتیم، GTA 6 عرضه خواهد شد.

تغییرات جذاب در تاریخ عرضه GTA6

در اولین تریلر رسمی این بازی با قسمت های مختلف و صحنه های هیجان انگیز این بازی آشنا شدیم و راک استارگیمز نشان داد این بازی هیجان واقعی است. با جود این که دومین تریلر جی تی ای 6 لو رفت، منطقی نیست که راک استارگیمز بیشتر از این طرفداران را منتظر بگذارد.

البته قبلا اعلام شده بود که GTA VI قرار است در سال 2025 عرضه شود؛ اما گزارش جدید نشان دهنده این است که این بازی قرار است زودتر از موعد منتشر شود. پس منتظر باشید که قرار است گشت و گذاری در شهر Vice City داشته باشید.

پیش بینی عجیب در مورد فروش بازی GTA6

به گفته  GTAVI_Countdown در توییتر، شرکت مادر راک استار به نام Take-Two در یک گزارش مالی اعلام کرده که انتظار دارد در سال 2025 که در تاریخ 31 مارس به پایان می رسد، 8 میلیارد دلار فروش داشته باشد. از این پیش بینی می توان اینطور نتیجه گرفت که GTA 6 بین ژانویه و مارس 2025 عرضه می شود.

برخی از هواداران GTA 6 ادعا می کنند تاریخ عرضه بازی هفته آینده مشخص می شود. اکنون که تریلر اول و دوم و همچنین ویژگی هایی از بازی لو رفته، طرفداران بیشتر از قبل هیجان بازی دارند.