دیسکورد یک شبکه اجتماعی موفق است، که برای اهداف تخصصی کاربران تهیه شده است. گیمرها، تریدرها، طراحان NFT و برنامه نویسان همتایان متخصص خود را در این شبکه اجتماعی پیدا می‌کنند. آنها به تبادل نظر و افکار می‌پردازند. دیسکورد به اندازه تلگرام معروف نیست و کاربران کمتری از دیسکورد استفاده می‌کنند، در دیسکورد هم مثل تلگرام ربات‌هایی برای بهبود تجربه کاری وجود دارند. البته ربات‌های دیسکورد بسیار پیشرفته هستند و چه بسا از ربات‌های تلگرام پیشرفته‌تر باشند. در ادامه چند ربات معروف دیسکورد را به شما معرفی می‌کنیم.

عناوین مقاله

ربات دیسکورد چیست و چه کاربردی دارد؟

ربات ها به اختصار bot هم خوانده می‌شوند. ویژگی اصلی هر رباتی از جمله ربات‌های دیسکورد کار خودکار با کمترین دخالت انسانی است. این ربات‌ها به شما کمک می‌کنند تا گروه‌ها و کانال‌های خود را بهتر مدیریت کنید، فعالیت‌های مدیریتی شما یا فعالیت‌های تبلیغاتی شما با استفاده از ربات چند برابر قوی‌تر می‌شود. ربات ها باعث می‌شوند کار بیشتر را در زمان کمتر انجام دهید بدون آنکه وقت چندانی از شما بگیرد. مزیت ربات دیسکورد هم همین است، کار بیشتر در زمان کمتر بدون نیاز به دخالت انسانی، در ادامه چند ربات دیسکورد را به شما معرفی می‌کنیم؟

میدجورنی گل سر سبد دیسکورد

در مورد میدجورنی بحث تا حدودی متفاوت است. نمی‌توان یا قطعیت آن را ربات به حساب آورد، اما یکی از بهترین سرویس‌های ساخت عکس با هوش مصنوعی است. میدجورنی با کمترین دخالت انسانی برای شما عکس تولید می‌کند. میدجورنی خودش یکی از عوامل جذب کاربران در دیسکورد است. بسیاری از کاربران به دلیل همین میدجورنی وارد دیسکورد می‌شوند. در میدجورنی می‌توانید تصاویر هنری خلاقانه، NFT و … را تولید کنید. این تولید را حتی می‌توانید با آپلود عکس انجام دهید. استفاده از بات میدجورنی با search در کانال‌های newbie قابل انجام است. برای اطلاعات بیشتر وارد لینک بالا شوید.

پرکاربردترین ربات دیسکورد MEE6

MEE6 یک ربات مدیریتی دیسکورد است که برای مدیران گروه و کانال کاربرد بسیار بالایی دارد، این ربات دیسکورد در واقع نقش یک مبصر را در گروه‌های این شبکه اجتماعی بازی می‌کند. این ربات توان محدود کردن کاربران، مسدود کردن کاربران یا تعدیل کردن کاربر را دارد. این ربات مثل ربات‌های مشابه تلگرامی خوش آمد گویی به کاربران را انجام می‌دهد. از آنجا که دیسکورد پلتفرمی است مبتنی بر اشتراک گذاری چند رسانه ویدئویی، این ربات خدمات مربوط به پخش صوت را هم مدیریت می‌کند. این ربات قادر به پخش موسیقی در کانال و مدیریت کیفیت و صدای موسیقی نیز خواهد بود.

ربات دیسکورد برای پخش آهنگ

همانطور که در بالا گفتیم دیسکورد یک شبکه اجتماعی با توانایی بالا در اشتراک گذاری رسانه‌ای یعنی تصویر و ویدئو است. به همین دلیل یک ربات دیسکورد صرفا برای پخش موسیقی آن هم به طور آنلاین وجود دارد. البته ربات‌های پخش موسیقی آنلاین بیشتر از یک عدد هستند اما در این مقاله قصد داریم معروف‌ترین آنها را به شما معرفی کنید.

از آنجا که قوانین کپی رایت برای تولید کنندگان محتوای دیجیتال برای قانون گذاران بسیار مهم است، دیسکورد نمی‌تواند برخی از موسیقی‌ها که تحت قانون کپی رایت هستند را اجرا کند.

بات موزیک Hydra

هیدرا یا هایدرا را می‌توان توانمندترین بات موزیک در دیسکورد به حساب آورد که شما در صورت ثبت نام در دیسکورد و خرید شماره مجازی دیسکورد می‌توانید از آن استفاده کنید. این بات توانایی پخش موزیک از یوتیوب و اسپاتیفای را هم دارد. همچنین می‌توانید خودتان در این بات آهنگ آپلود کنید یا اینکه از آهنگ‌های پیشفرض خود دیسکورد استفاده کنید. از این طریق شما یک آلبوم موسیقی خوب از آهنگ‌های مورد علاقه خود در دیسکورد خواهید داشت که استفاده از آن را بسیار برای شما مفرح خواهد کرد.

ربات دیسکورد در زمینه پخش موسیقی

ربات زمانی بندی sesh

فعالیت در دنیای کامپیوتر به زمان بندی دقیق نیاز دارد، ما زمان بندی را برای هر کاری نیاز داریم و مجبورخواهیم بود که آن را رعایت کنیم. این ربات دیسکورد وظیفه زمان بندی رویدادها را دارد. ربات sesh یکی از نقاط ضعف این شبکه اجتماعی را پوشش می‌دهد. دیسکورد مثل تلگرام در زمان بندی خود موفق عمل نکرده است. اما ربات sesh توانایی زیادی دارد، این ربات شما را با ساعت جهانی هماهنگ می‌کند، به گوگل متصل می‌کند و رویدادهای مهم را از طریق گوگل به اطلاع شما می‌رساند و همچنین به شما اجازه می‌دهد، با ساعت محلی کاربران خود هماهنگ شوید. مثلا اگر کاربران شما در ایران باشند شما با استفاده از ربات sesh ساعت دیسکورد را به زمان ایران تبدیل خواهید کرد.

ربات Dank memer

ربات ساخت meme

این ربات از متن و عکس برای شما meme می‌سازد.

یک ربات دیسکورد به شما در تولید محتوا در سایر شبکه‌های اجتماعی کمک زیادی می‌کند. این ربات در واقع با ساخت meme یا میم ها کار شما را برای تولید محتوای طنز یا استوری بسیار راحت می‌کند. شیوه کاری این ربات مشابه میدجورنی است. به این صورت که شما با ارائه یک واژه میم یا meme آن را تحویل می‌گیرید.

مثلا واژه عروسک را میزنید و یک meme برای عروسک می‌سازد. حتی ممکن است این ربات در آینده قادر به ساخت میم از عکس آپلودی هم باشد.

ممبر کانت ربات دیسکورد

دسترسی به آمار و شمارش برای هر کسی که فعالیت اداری یا اینترنتی می‌کند لازم است،بنابراین باید ربات‌هایی در دیسکورد تولید شوند که قادر به شمارش وقایع کانال، گروه یا حساب شما باشند. به این دست از ربات‎‌ها، ربات‌های آمارگیر می‌گویند. یک ربات دیسکورد که به خوبی این کار را انجام می‌دهد ربات ممبرکانت است. این ربات امتیاز 3.48 از 5 را کسب کرده و مورد رضایت تعداد زیادی از کاربران بوده است و در بزرگترین کانال‌های دیسکورد نظیر Live insaan به فعالیت می‌پردازد و در مدیریت کانال کمک می‌کند.

سخن آخر

تعداد ربات‌های دیسکورد بسیار زیاد هستند و روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود. در این مقاله چند ربات دیسکورد به شما معرفی شد. تلاش این مقاله بر این بود که از حوزه‌های پر کاربرد دیسکورد نظیر حوزه سرگرمی، حوزه مدیریتی، حوزه رسانه‌ای و حوزه آمارگیری یک مورد به شما توضیح داده شود. استفاده از این ربات‌ها، هم فعالیت در خود دیسکورد را برای شما آسان می‌کند و هم محصولاتی می‌دهد که می‌توانید آن را در سایر شبکه‌های اجتماعی و خدمات استفاده کنید. دیسکورد یک سرویس محبوب برای ساخت محتوای دیجیتال است به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که کار با دیسکورد و ربات‌هایش را بیاموزید.