بعد از خرید هر یک از محصولات اپل مثل آیفون، آی مک و مک بوک و… اولین چیزی که به آن نیاز دارید، خرید یک اپل آیدی است. چرا که تنها با داشتن اپل آیدی می‌توانید از دستگاه خود و برنامه‌هایی که اپل دارد استفاده کنید. برخی از کاربران اطلاعات درستی در مورد اپل آیدی و کاربردهایش ندارند و موقع خرید اپل ایدی، دچار اشتباه می‌شوند؛ این امر موجب به بار آمدن خسارات هنگفتی می‌شود، از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد خرید اپل آیدی شما را راهنمایی کنیم.

فهرست عناوین

اپل آیدی چیست؟

اپل آیدی حساب کاربری شخصی است که برای دارندگان آیفون ضروری است؛ چراکه در غیراین صورت افراد قادر به استفاده از امکانات ارائه شده اپل نخواهند بود یا یا حتی برنامه‌ای روی آن نصب کنند. اپل آیدی فرآیند دسترسی به سرویس‌های اپل مانند: آی کلود، آی مسیج، اپل استور و…. را برای کاربران راحت‌تر می کند.

بیشتر بخوانید: اپل آیدی چیست

کاربردهای اپل ایدی

برخی از پرکاربردترین خدماتی که با خرید اپل آیدی می‌توانید از آن استفاده کنید:

اپ استور و اپل آرکید

فروشگاه اینترنتی اپلانجمن‌های پشتیبانی اپلگیم سنتر

اپل بوک

پرداخت های اپل (Apple Pay)اپل تی وی، اپل تی وی +

ای کلاد iCloud

اپل فیتنس +

اپل پادکستفیس تایم

آی مسیج iMessage

اپل موزیک و خرید موزیک

خدمات اپلاشتراک گذاری خانواده (family sharing)

آی تونز iTunes

اپل نیوزاپلیکیشن‌های اپ استورFind My

ثبت نام در اپل

راهنمای خرید اپل آیدی

ساخت اپل آیدی در ایران برای برخی از کاربران مشکل است و افراد ترجیح می‌دهند که به جای صرف زمان برای ساخت اپل آیدی نسبت به خرید اپل آیدی آماده یا همان اپل آیدی کارتی اقدام کنند. خرید اپل ایدی کارتی به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود و درواقع منطقی نیست، در ادامه دلیل آن را بیان می‌کنیم:

همه‌ی کاربران اپل در سراسر دنیا می‌توانند به‌صورت رایگان با دیدن یکسری آموزش برای خود اپل آیدی بسازند، پس لزومی به خرید اپل آیدی کارتی نیست. علاوه بر این با خرید اپل ایدی کارتی یا حتی ساخت اپل ایدی توسط فرد دیگر، افراد دیگری هم به اکانت شما دسترسی دارند و امنیت دستگاه و اطلاعاتتان به خطر می‌افتد. نکته دیگری که در مورد اپل ایدی کارتی باید بدانید این است که فاقد اعتبار هستند و شرکت اپل همچین محصولی را ندارد.

برای ساخت اپل آیدی لازم است که یکسری اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل و ... را وارد کنید، و وقتی اپل ایدی کارتی بخرید، اطلاعات‌تان شخصی سازی نمی‌شود. در صورت فراموشی اپل آیدی و قفل شدن آن امکان بازیابی آن و هم‌چنین استفاده از دستگاه‌تان وجود ندارد.

در صورت قفل شدن اپل آیدی امکان استفاده از آن وجود ندارد.

اپل ایدی کارتی بر روی سرورهای اختصاصی قرار دارد و این سرویس‌ها برای مدت زمان مشخصی خریداری می‌شود و بعد از پایان رسیدن این مدت، سرویس ایمیل تمدید نمی‌شود و شرکت اپل هم با مسدود کردن سرویس‌های غیر فعال کاربران را به دردسر می‌اندازد.

خرید اپل ایدی

چرا نباید اپل آیدی آماده بخریم؟

تمامی داده‌های تلفن همراه‌تان از جمله عکس، فیلم، دفترچه تلفن، تماس‌ها، اطلاعات پرداخت، موقعیت مکانی و … در اپل آیدی ثبت و ذخیره می‌شوند و همان‌طور که گفتیم در صورت فراموشی اپل آیدی و نبود آن به هیچ کدام از این موارد دسترسی نخواهید داشت. هم‌چنین دسترسی شما به سرویس‌هایی مثل Store, Apple Music, iCloud, iMessage  و … هم قطع خواهد شد و حتی نمی‌توانید آن‌ها را به‌روز رسانی کنید. در صورت بروز چنین مشکلی عملا دسترسی شما به گوشی یا دستگاه اپل‌تان قطع شده است و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

چگونه اپل آیدی بسازیم؟

برای ساخت اپل ایدی لازم است که اطلاعات شخصی خود را برای احراز هویت وارد کنید، این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • آدرس ایمیل معتبر
  • شماره تلفن شخصی
  • نام و نام خانوادگی
  • آدرس محل سکونت
  • کد پستی

استفاده از گوگل ویس یا همان شماره مجازی دائمی است. با خرید شماره مجازی آمریکا گوگل ویس می‌توانید اکانت اپل ایدی بسازید و در هر لحظه از شماره خود کد دریافت کنید و مالکیت آن برای همیشه برای شما خواهد بود.

اپل استور

چرا باید اپل آیدی بسازیم؟

در بالا گفتیم که تمامی اطلاعات و دیتاهای شما در اپل آیدی ذخیره می‌شود و هم‌چنین برای دسترسی به سرویس‌های اپل و در کل استفاده از دستگاه‌های اپل باید اپل آیدی داشته باشید؛ پس همیشه باید به اپل آیدی خود دسترسی داشته باشید. در برخی موارد پیش می‌آید که اپل از شما درخواست تایید رمز دومرحله‌ای می‌کند که در این صورت شما باید یک کدی را از شماره خود دریافت کنید. درچنین شرایطی استفاده از گوگل ویس برای ساخت اپل آیدی منطقی ترین راه ممکن است.

ساخت اپل ایدی با گوگل ویس

مزایای ساخت اپل آیدی با گوگل ویس

یک‌بار هزینه برای همیشه

شماره مجازی گوگل ویس نامبرلند دائمی بوده و با یکبار هزینه می‌توانید همیشه از این شماره استفاده کنید.

تحویل فوری

پس از انتخاب و پرداخت هزینه محصول، شماره بلافاصله در اختیار شما قرار میگیرد و امکان استفاده از آن وجود دارد.

امنیت بالا

از آنجایی که این شماره‌ها توسط شرکت گوگل ارائه شده‌اند، امنیت‌شان هم توسط خود گوگل تضمین شده است. بعد از خرید گوگل ویس، این شماره‌ها تحت مالکیت شما هستند و به شخص دیگری واگذار نخواهند شد.

شماره گوگل ویس رند، نیمه‌ رند، غیر رند و سفارشی

شماره‌های گوگل ویس نامبرلند، به سه دسته رند و نیمه رند و غیر رند تقسیم بندی می‌شود. کاربرانی که به‌دنبال کسب اعتبار بیشتر هستند. می‌توانند از شماره‌های رند استفاده کنند. هم‌چنین نامبرلند برای کاربران خود امکان سفارش شماره را نیز فراهم کرده است. می‌توانید شماره مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت موجود بودن، شماره به شما تعلق بگیرد.

قیمت مناسب نامبرلند

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید گوگل ویس، حتما قیمت شماره گوگل ویس نامبرلند را با دیگر سرویس‌های ارائه‌دهنده شماره مجازی مقایسه کنید. شماره‌های گوگل ویس نامبرلند مناسب‌ترین قیمت را نسبت به رقبای خود دارند.

پشتیبانی کامل نامبرلند

پشتیبانان نامبرلند با پشتیبانی ۱۲ ساعته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند.

خرید آپل آیدی یا ساخت اپل آیدی؟

با توجه به محدودیت‌ها و مشکلاتی که خرید اپل آیدی کارتی یا آماده برای شما به وجود خواهد آورد، به هیچ وجه خرید آن منطقی نیست و خرید آن برابر است با از دست دادن اطلاعات و سرمایه خود. با صرف هزینه اندک می‌توانید یک شماره مجازی گوگل ویس بخرید و در کمترین زمان ممکن، اکانت اپل ایدی خود را بسازید.