در دنیای تکنولوژی هرروز یک هوش مصنوعی جدید معرفی می‌شود! این بار نوبت مهندسان سابق گوگل است که هوش مصنوعی تصویرساز جدیدی را به نام Ideogram به دنیا معرفی کنند و ما را با توانایی‌های این هوش مصنوعی شگفت زده کنند!

Ideogram چیست؟

استارت آپ هوش مصنوعی Ideogram به تازگی اعلام کرده که نسخه 1.0 مدل هوش مصنوعی تصویرسازش لانچ شده است. این استارتاپ ادعا دارد جدیدترین و قوی‌ترین مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر را دارند که در میان رقبایش مثل میدجرنی یا دال‌ای3 بسیار حرف‌ها برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: ساخت عکس با هوش مصنوعی

مزیت‌ها و برتری‌های ایدوگرام نسبت به سایر هوش مصنوعی های تصویرساز شامل رندر دقیق‌تر متن، فوتورئالیسم و ویژگی جالبی به نام Magic Prompt است.

قابلیت “Magic Prompt” به کاربران کمک می کند تا پرامپت‌‌های (درخواست متنی) دقیق‌تری بنویسند و تصاویر تخیلی و خلاقانه‌تری تولید کنند.

به گفته ایدوگرام، ویژگی «مجیک پرامپت» یک دستیار خلاق است که به‌طور خودکار درخواست‌ کاربران خلاقانه‌تر و بهتر می‌نویسد تا به کاربران کمک کند تا به آن چیزی که می‌خواهند برسند.

پشت ایدوگرام چه کسانی هستند؟

تیم مهندسان سابق گوگل به رهبری یک مهندس ایرانی به نام محمد نورورزی ایدوگرام را تشکیل داده‌اند و تا به حال هم 80 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده‌اند.

نظر شما درباره ایدوگرام چیست و به نظرتان واقعا می‌تواند در مقابل دال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای3 و یا میدجرنی برنده شود؟