اینستاگرام و اسپاتیفای 2 تا از برنامه های محبوب است که در دنیا طرفداران زیادی دارند. احتمالا این دو برنامه کاربران مشترک زیادی دارند و از این رو تصمیم به همکاری با یکدیگر گرفتند.

اینستاگرام خیلی وقت است که امکان اضافه کردن موزیک به ریلز ها را اضافه کرده و می توان از موزیک هایی که در اینستاگرام وجود دارد برای ریلزها استفاده کرد. اکنون اینستاگرام تصمیم به اقدام جالبی گرفته و آن افزودن موزیک های مورد استفاده در ریلز اینستاگرام به لیست پخش اسپاتیفای است.

با وجود چنین قابلیتی کاربران اینستاگرام به راحتی می‌توانند موزیک هایی که در ریل خود استفاده می‌کنند به لیست پخش اسپاتیفای خود اضافه کنند.

به نظر می رسد ادغام این 2 پلتفرم برای کاربران فرصت خیلی خوبی را رقم بزند و کاربران بتوانند تجربه موسیقی خود را بهبود ببخشند. اضافه کردن موزیک مورد علاقه از ریل اینستاگرام به لیست پخش اسپاتیفای، می‌تواند موزیک های مورد علاقه را در همان که از آن بهره می‌برند، گوش بدهند.

این ادغام میان دو پلتفرم می‌تواند تجربه کاربری را تازه کند و به کاربران این امکان را بدهد تا محتوای خود را به اشتراک بگذارند و همزمان از موزیک‌های مورد علاقه‌شان لذت ببرند. این تغییر ممکن است جذابیت و کاربرد اینستاگرام را بیشتر کند و باعث تعامل بیشتر کاربران با این پلتفرم شود.

با ادقام این دو پلتفرم و خرید اکانت اسپاتیفای که میتوانید از نامبرلند با ریجن آمریکا و بهترین کیفیت تهیه کنید به شما این امکان را میدهد تا از قابلیت های به روز این محصول استفاده کنید.

اینستاگرام برنامه های زیادی برای بهبود تجربه کاربری کاربران خود دارد و چندی پیش هم اعلام کرد، قابلیت “کلوز فرندز برای پست” را اضافه می کند! مدت ها بود که کاربران در اینستاگرام به وجود چنین قابلیتی نیاز داشتند و داستان آن از جایی شروع شد که کلوز فرندز برای استوری ها به وجود آمد.