پلتفرم X ویژگی جدیدی را اضافه کرده که استفاده از ویدیوهای طولانی در این اپلیکشن را راحت تر می کند. زین پس کاربران X که ویدیوهای طولانی در X منتشر می‌کنند، می‌توانند تایم قسمت های مهم ویدیو را داخل متن پست بنویسند تا این زمان به بقیه کاربران هم نمایش داده شود و کاربران به راحتی به همان قسمت از ویدیو هدایت شوند. این روزها، انتشار ویدیوهای طولانی در ایکس، زیاد شده و اضافه شدن این ویژگی، بسیار کاربردی است؛ علی الخصوص زمانی که نیاز به دسترسی سریع به اطلاعات مهم ویدیو دارید.

در این صورت، با اضافه کردن لیست زمانی به پست خود، کاربران با کلیک روی گزینه توسط نمایش دهندگان به همان قسمت مشخص از ویدیو پرش می کنند.

قابلیت Timestamp

با این حرکت X، به نظر می رسد ایلان ماسک قصد سرمایه گذاری اساسی در ویدیوهای طولانی دارد و احتمالا از ماه های آینده استارت آن را بزند.

مدتی پیش اعلام شد که X در حال معرفی تماس صوتی و تصویری است. این اقدام نشان از این دارد که قرار است تغییرات بزرگی در این پلتفرم به وجود آید. البته به نظر می‌رسد که برخی از کاربران، الان هم می توانند از این قابلیت استفاده کنند. هم چنین برخی از کاربران iOS از X حالا قابلیت انجام تماس‌های صوتی از آنها را دارند.

ایلان ماسک قصد دارد X را به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل شود تا کاربران بتوانند بخش بزرگی از وظایف خود را در همین پلتفرم انجام دهند.

اینکه کاربران واقعاً از ویژگی جدید استفاده کنند یا خیر، هنوز قابل پیش‌بینی نیست، به ویژه با توجه به تعداد زیادی از گزینه‌های دیگری که در حال حاضر در دسترس هستند. البته هنوز مشخص نیست، این ویژگی فقط برای کاربران پرمیوم اتفاق بیفتد.

ایلان ماسک معتقد است که اجرای شارژ برای کاربران جدید می تواند یک راه حل برای کاهش یا حذف تعداد ربات ها باشد.

همچنین ایلان ماسک تصمیم گرفت، اکانت های جدید فقط قابلیت خواندن پست‌ها را خواهند داشت، اما امکان توییت، لایک، یا پاسخ دادن در اپلیکیشن X را نخواهند داشت. افرادی که اشتراک پرمیوم ایکس نداشته باشند، تنها محدود به خواندن پست‌ها خواهند بود و قادر به دسترسی به هیچ محتوای دیگری نخواهند بود.