جدیدترین نسخه واتساپ را از طریق گوگل پلی دانلود کنید و از قابلیت های جدیدی که به آن اضافه شده، بهره ببرید. “مخفی کردن آدرس IP” در حین تماس و ” بی صدا کردن تماس ناشناس و اضافه شدن نام کاربری برای کانال‌ها از جمله این ویژگی های جدید است.

به تازگی پیام رسان ها در میدان رقابت با یکدیگر قرار گرفتند و در حال اضافه کردن قابلیت های جدید به پلتفرم خود هستند تا از این طریق رضایت کاربران را افزایش دهند و کاربران بیشتری را جذب کنند. قابلیت ایجاد نام کاربری، قبلا در تلگرام وجود داشت و تلگرام راه های دیگری برای جلب کاربران در نظر گرفته است. یکی دیگر از راه هایی که واتساپ در راستای رقابت با تلگرام در پیش گرفته، اضافه کردن تبلیغات به این پلتفرم است.

چند وقتی است که واتساپ، قابلیت کانال ها را اضافه کرده و الان تصمیم دارد، برای کانال های خود نام کاربری اضافه کند. این ابزار به کاربران این امکان را می دهد تا راحت تر به دنبال کانال مورد نظر خود باشند. احتمالا نام کاربری به طور یک لینک سفارشی در اختیار کانال ها قرار می گیرد. هم چنین می توان این لینک را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

کانال واتساپ

همان طور که در تصویر مشخص است، واتساپ در آینده قصد دارد پشتیبانی از کانال‌ها را به صورت handle به اپلیکیشن ها اضافه کند. بدین صورت امکان باز کردن کانال های خاص با نام کاربری وجود دارد. واتساپ در این به روزرسانی، یکسری قابلیت های جدید برای کانال ها در نظر گرفته، مانند لینک شخصی‌سازی بر اساس نام کاربری فعلی آن‌ها، که برای مالکان و دنبال‌کنندگان کانال‌ها بهترین امکانات را برای به اشتراک گذاری و کشف کانال‌های مورد علاقه‌شان فراهم می‌کند.

ویژگی handle واتساپ

واتساپ اعلام کرده که این ویژگی امکانات مهمی را به تجربه کاربری اضافه می کند و بر این باور است اضافه کردن چنین ویژگی برای افرادی که می خواهند هویت بسازند و دسترسی به کانال خود را راحت تر کنند، بسیار مفید است.