در آپدیت جدید واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.1.6) رابط جدیدی را در به اشتراک گذاری محتوای کانال‌ها در استاتوس برایمان ایجاد می‌کند. در حال حاضر این ویژگی در دسترس برخی از کاربران آزمایشی بتا قرار دارد، اما به زودی برای افراد بیشتری هم عرضه می‌شود. واتساپ برای بهبود تجربه کاربری، مدام در حال به روزرسانی و ایجاد قابلیت های جدید است؛ اخیرا هم ویژگی دسته بندی چت ها برای کاربران واتساپ وب را معرفی کرد.

تداعی حال و هوای اینستاگرام در آپدیت جدید بتا

طبق گزارشی از واتساپ، کاربرانی که واتساپ خود را به نسخه 2.24.1.6  آپدیت کرده‌اند، احتمالا رابط جدیدی را مشاهده می‌کنند که نحوه مشاهده محتوای جدید کانال‌ها را بهبود می‌بخشد. این رابط، مشابه ویژگی «به اشتراک گذاری پست‌ها در استوری اینستاگرام» است که مدت‌هاست کاربران اینستاگرام در دسترس دارند و کارشناسان واتساپ با این آپدیت یک تجربه مدرن و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. این آپدیت کاربران را قادر می سازد تا محتوای کانال خود را به مخاطبانشان معرفی و پروموت کنند.

اشتراک گذاری پست کانال در استاتوس

برای اینکه ببینید آیا این آپدیت برای شما فعال شده یا نه، کافی است یک محتوا از کانال خود را به اشتراک بگذارید و نتیجه را چک کنید!

طراحی اختصاصی و جدید برای شفاف سازی منبع محتوا

لازم به ذکر است که واتساپ این آپدیت را به طور ویژه طراحی کرده تا کاربر منبع محتوا را هم به راحتی تشخیص دهد. به عبارت ساده‌تر برای به اشتراک گذاری محتوای کانال‌ها در استاتوس واتساپ، طراحی متفاوت و ویژه‌ای وجود خواهد داشت تا مخاطبان شما بدانند این استاتوس یک نقل قول از یک کانال دیگر است و نه یک استاتوس شخصی از خودتان.

البته واتساپ اخیراً یک امکان به عنوان زیرنویس استاتوس معرفی کرده بود که به کاربر فرصت می‌داد با لمس آن خیلی سریع محتوای کانال را مشاهده کند.

این آپدیت برای برخی از کاربرانی که آخرین به‌روزرسانی‌ واتساپ بتا را برای اندروید از فروشگاه Google Play نصب می‌کنند، در دسترس است و در هفته‌های آینده برای افراد بیشتری عرضه می‌شود.