متا، مالک واتساپ، به‌منظور بهبود تجربه کاربری، اخیراً ویژگی ویرایش عنوان برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS را به واتساپ اضافه کرده است. این گام‌های نوآورانه باعث تمایز واتساپ متا از تمام رقبا می‌شود. این ویژگی در ابتدا فقط برای پیام‌های متنی در دسترس بود، اما اکنون برای ویرایش عنوان پیام‌های چندرسانه‌ای نیز قابل استفاده است. در ادامه به جزئیات این موضوع در مقاله کامل زیر می‌پردازیم.

اصلاح و تقویت مکالمات

با هدف رفع اشکال و بهبود گفتگوها، واتساپ با به‌روز‌رسانی‌های جدید خود به کاربران اجازه می‌دهد که عناوین مدیاها را در مدت زمان ۱۵ دقیقه ویرایش کنند. زیرنویس تمامی مدیاها از جمله ویدئوها، گیف‌ها و اسناد قابل ادیت هستند.

چگونه از این ویژگی استفاده کنیم؟

برای دسترسی به این ویژگی‌ جدید، کافیست کاربران دست خود را روی پیامی ( مدیا) که ارسال کردند نگه‌دارند و سپس گزینه ویرایش را فعال و خطای موجود در آن را اصلاح کنند. این ویژگی به منظور امکان بهبود تجربه کاربری فراهم شده است.

نوآوری‌های مداوم متا

متا همیشه در حال ارائه ویژگی‌های باکیفیت بالا است و تصمیم در بهبود زندگی فنی ما دارد. و حالا این ویژگی یکی دیگر از تحولاتی است که واتساپ عرضه کرده. متا به کاربران اجازه می‌دهد که عکس‌های باکیفیت HD را ارسال کنند. متا بی نقص بوده و با ارائه این حرکت ها بی نقص تر شده است.