واتساپ یکی از برنامه های محبوب بین کاربران سراسر کشور است که به طور مداوم بهبود می یابد و اکنون در حال توسعه یک ویزگی جدید است که منجر به افزایش حریم خصوصی کاربر می شود و امکان تنظیم پروفایل جایگزین را فراهم می کند.

ویژگی جدید واتساپ این امکان را به شما می دهد که بتوانید یک عکس پروفایل و نام ثانویه را برای غریبه ها انتخاب کنید. واتساپ همواره به دنبال راه هایی برای حفظ حریم خصوصی کاربر بوده و هدف آن ارائه تجربه برنامه‌ای ایمن تر است.

واتساپ قبلا هم برای حفظ حریم خصوصی کاربران، یک قابلیتی را اضافه کرده بود که کاربران می توانستند مشخص کنند عکس پروفایل، زمان آخرین اتصال و اطلاعات شخصی شان را چه کسانی ببینند. با این ویژگی می توانید مشخص کنید همه پروفایلتان را ببینند، یا مخاطبین شما یا مخاطبین تان به جز افرادی که مشخص می کنید.

قابلیت جایگزینی عکس پروفایل برای غریبه ها

اکنون واتساپ در حال کار بر روی یک گزینه جدید حریم خصوصی است که می توانید یک پروفایل ایجاد کنید و به کاربرانی که دسترسی محدود به پروفایل اصلی دارند نمایش داده می‌شود. با وجود چنین ویژگی کاربران می توانند یک پروفایل ثانویه تنظیم و نام جایگزین وارد کنند.

رسانه تخصصی WaBetaInfo این موضوع را تایید کرد و بعد از بررسی به روزرسانی نسخه بتای واتساپ برای اندروید  2.23.24.4 نشان می دهد که این ویژگی در حال توسعه است.

از طرف دیگر کاربرانی که تنظیم کرده اند فقط مخاطبین ذخیره شده در دفتر تلفن می‌توانند تصویر پروفایل خود را ببینند، قادر خواهند بود تا این پروفایل جایگزین جدید را ایجاد کنند تا به کاربرانی که در مخاطبین ذخیره نشده‌اند نمایش دهند. این اقدام برای حفاظت از اطلاعات شخصی انجام شده است.

به طور خاص، این گزینه پروفایل جایگزین جدید در صفحه تنظیمات حریم خصوصی، زیر بخش تصویر پروفایل اجرا شده است. از اینجا، کاربران قادر خواهند بود تصویر پروفایل جدید و نام مستعار جایگزین را وارد کنند.

عکس پروفایل جایگزین واتساپ

با استفاده از این قابلیت عکس پروفایل واتساپ بر اساس مخاطب می‌تواند متفاوت باشد؛ علاوه بر این تعداد شرکت کننده ها در تماس های ویدیویی واتساپ به 32 نفر افزایش پیدا کرده است