مرورگر محبوب DuckDuckGo امروز خبر خوبی را اعلام کرد: از این به بعد کاربران می‌توانند به صورت ناشناس و رایگان به چند هوش مصنوعی مطرح، از جمله چت جی‌پی‌تی دسترسی داشته باشند!

مرورگر DuckDuckGo مرورگری است که حریم خصوصی کاربرانش را تا حد ممکن رعایت می‌کند. اما امروز اعلام کرد که قابلیت جدیدی به نام AI Chat به این مرورگر اضافه شده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به صورت خصوصی به ۴ مدل هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.

خصوصی بودن قابلیت AI Chat به چه معناست؟

خصوصی بودن این قابلیت به این معناست که مکالمات کاربران ذخیره نمی‌شود و برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی استفاده نمی‌شود. همچنین IP کاربر حذف می‌شود.

با استفاده از قابلیت AI Chat کاربران می‌توانند به ۴ مدل هوش مصنوعی GPT-3.5 ،Claude ، Llama  و Mistral دسترسی رایگان و ناشناس داشته باشند!

طبق اعلام DuckDuckGo قرار است به زودی مدل‌های بیشتری برای کاربران ارائه شود. همچنین توجه کنید که استفاده از این قابلیت رایگان است اما تعداد توکن‌ها محدود است.

شاید بتوان گفت این بهترین اتفاقی است که برای کاربران هوش مصنوعی رخ داده؛‌ چراکه کاربران می‌توانند رایگان و ناشناس به ۴ مدل هوش مصنوعی قدرتمند دسترسی داشته باشند و اگر پاسخ یک مدل را نپسندیدند،‌ همان لحظه پاسخ مدل های دیگر را مشاهده کنند.