گاهی اوقات پیش می‌آید که شما (به هر دلیلی) اکانت اسپاتیفای قبلی خود را کنار می‌گذارید و یک اکانت جدید باز می‌کنید،‌ که اتفاق مهمی نیست اما تکلیف آن همه پلی لیست شخصی و احساسی که با ذوق برای خود ساخته بودید چه می‌شود؟ لازم نیست که قید پلی لیست‌های دوست داشتنی را بزنید؛‌ چراکه برای انتقال پلی لیست اسپاتیفای راه‌های آسانی وجود دارد! در این مقاله نامبرلند روش‌های اصولی انتقال پلی لیست را به شما آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید!

انواع روش های انتقال پلی لیست اسپاتیفای به اکانت جدید

انتقال پلی لیست‌ اسپاتیفای از یک اکانت به اکانت دیگر،‌ سه راه قطعی و آسان دارد که خوشبختانه تمام این راه‌ها رایگان هستند. در ادامه هم هر مورد را توضیح داده‌ایم.

  • یک) انتقال پلی لیست‌ اسپاتیفای از طریق کپی کردن لینک
  • دو)‌ انتقال پلی لیست‌ اسپاتیفای بااستفاده از ابزارهای خارجی
  • سه)‌ انتقال پلی لیست‌ اسپاتیفای به صورت دستی

انتقال پلی لیست‌ اسپاتیفای از طریق کپی کردن لینک

شاید ساده‌ترین راه همین باشد که لینک پلی لیست خود را کپی کنید و با این لینک،‌ وارد اکانت دوم شوید تا پلی لیست برایتان باز شود!‌

یک)‌ روی سه نقطه کنار پلی لیست بزنید تا منو برایتان باز شود، در پایین روی گزینه share نگه دارید تا گزینه copy link را ببینید،

دو)‌ حالا لینک کپی شده را جایی برای خود ذخیره کنید که پس از ورود یا log-in شدن در اکانت جدید،‌ روی آن کلیک کنید و پلی لیست را ببینید!

به همین سادگی شما انتقال پلی لیست اسپاتیفای را با موفقیت انجام دادید.

با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید از امکانات فوق‌العاده این پلفترم بهره مند شوید.

استفاده از ابزارهای خارجی

راه دیگر برای انتقال پلی لیست به اکانت دومتان، استفاده از ابزارهای خارجی است. ما چند سرویس وب به شما معرفی می‌کنیم که به شما امکان انتقال پلی لیست‌ها بین سرویس‌های موسیقی مختلف، از جمله Spotify را می‌دهد. شما می‌توانید پلی لیست‌های خود را از یک حساب به دیگری منتقل کنید. خوشبختانه همه این سرویس‌ها رایگان است!

استفاده از ابزار TuneMyMusic

استفاده از این ابزار ساده است اما مرحله به مرحله انتقال پلی لیست اسپاتیفای را برایتان توضیح داده‌ایم:

در قدم اول به وبسایت TuneMyMusic بروید، روی دکمه Let’s Start بزنید،

در مرحله دوم، لینک پلی لیست خود را (که مطابق روش قبلی کپی کرده‌اید) وارد این کادر کنید و روی Load from URL بزنید،

در مرحله سوم،‌ پلی لیستی که لینکش را وارد کرده‌اید به شما نشان داده می‌شود،‌ شما حتی می‌توانید یک یا چند آهنگ را از لیست حذف کنید، پس از اینکه همه آهنگ‌ها را تایید کردید روی گزینه Choose Destination بزنید،

در مرحله چهارم سرویس پخش موزیک مقصد خود یعنی اسپاتیفای را انتخاب کنید،

در این قسمت باید اکانت دوم اسپاتیفای خود (که قصد دارید پلی لیست را به آن انتقال دهید)‌ را انتخاب کنید،‌ پس روی گزینه Add new account بزنید،

مشخصات اکانت مقصد را وارد کنید و سپس گزینه agree را بزنید،

در نهایت گزینه start transfer را بزنید تا همه پلی لیست شما به اکانت دوم منتقل شود!

عملیات با موفقیت انجام شد و شما همه مراحل انتقال پلی لیست را با موفقیت به سرانجام رساندید!

ایجاد یک پلی لیست جدید و اضافه کردن ترک‌ها به صورت دستی

 در نهایت به این راه می‌رسیم که پلی لیست جدید را بسازید و همه آهنگ‌های موردنظر را به صورت دستی دوباره اضافه کنید. اما این روش نیازمند وقت و حوصله برای کپی کردن ترک‌ها است!

انتقال پلی لیست اسپاتیفای در یک کلام

در این مقاله نامبرلند باهم درباره روش‌های اصلی و امن،‌ و البته رایگان برای انتقال پلی لیست آهنگ‌های مورد علاقه به اکانت دوم اسپاتیفای،‌ صحبت کردیم. اگر اکانت جدیدی می‌سازید مجبور نیستید پلی لیست قبلی را از دست بدهید! نظر خود را درباره این مقاله با ما درمیان بگذارید.