حدود 1 ماه پیش، 18 آبان به تاریخ ایران، راک استار گیم به طور رسمی اعلام کرد که قرار است بعد از 10 سال اولین تریلر GTA6 را منتشر کند اما تاریخ دقیق آن معلوم نبود. شب گذشته، راک استار به طور رسمی پستی را در ایکس منتشر کرد و اعلام کرد اولین تریلر GTA6 را در تاریخ 5 دسامبر( 14 آذر ساعت 17:30 به وقت ایران) منتشر کرد.

قبل از اعلام این خبر در وبسایت راکستار، در شبکه های مجازی در مورد زمان احتمالی رونمایی از این اثر مطرح شده بود و شایعه شده بود که تریلر GTA 6 در مراسم The Game Award نمایش داده خواهد شد. برخی هم معتقد بودند که در رویداد بزرگ و مستقل دیگری این معرفی شکل خواهد گرفت. این مراسم در تاریخ 5 شنبه هفته آینده برگزار می شود، اما اکنون راکستار به این شایعات پایان داد و اعلام کرد که زودتر از این مراسم، تریلر بزرگترین بازی دهه را رونمایی می‌کند.

جزئیات لو رفته از تریلر GTA 6

هنوز جزئیات زیادی از این تریلر مشخص نیست و راکستار اعلام نکرده که طرفداران می توانند چه انتظاراتی داشته باشند. البته عکسی که این استودیو همراه با خبر مربوط به رونمایی به اشتراک گذاشته بیانگر این است که ممکن است برای گیمرها جالب باشد. این عکس به موقعیت مکانی خاص بازی اشاره می کند.

راکستار تصویری را برای معرفی GTA 6 معرفی کرده که بدون شک، تصویری از وایس سیتی ( شهری که بر اساس میامی ) را برای شما تداعی می کند. در طی این سال ها که خبری از رونمایی GTA 6 نبود، شایعاتی منتشر شده بود که این بازی در شهر وایس سیتی طراحی شده؛ تا اینکه راکستار گیمز در سال گذشته اطلاعاتی را منتشر کرد که تایید کننده این شایعات بود. البته هنوز هم خبر قطعی در مورد اینکه این بازی قرار است در وایس سیتی باشد، در دسترس نیست.

علاوه بر اینکه محیط اصلی بازی GTA6 لو رفته، حضور 2 شخصیت اصلی مرد و زن در نسخه جدید هم دیده شد. باید منتظر ماند و دید این استودیو چه چیزی را برای ارائه دارد.