بر اساس گزارش جدیدی، متا ویژگی های جدیدی را برای تردز اینستاگرام در نظر گرفته است و الان می توانید در تردز نظرسنجی ایجاد کنید و فایل های GIF ارسال کنید. همچنین آدام موسری، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که در حال تست امکان نمایش تعداد بازدیدهای پست های تردز و پین کردن پست ها در پروفایل ها و در کامنت ها است.

آخرین اخبار:

متا این دو ویژگی جدید را به طور گسترده در دسترس قرار داده است. مارک زاکربرگ هم یک پست که حاوی GIF است و یک پست نظرسنجی ایجاد کرده است. در ظاهر این ویژگی های اضافه شده اقدامات نه چندان حیاتی و مهمی نیستند اما قبل تر در پلتفرم X یا همان توییتر سابق، رقیب تردز وجود داشته است.

در پستی که مارک زاکربرگ به اشتراک گذاشته، سه گزینه وجود دارد البته امکان وارد کردن تا 4 گزینه هم وجود دارد. همچنین یک تایمر وجود دارد که شمارش معکوس را نشان می دهد و مشخص است که چقدر زمان برای رای دادن به کاربران باقی مانده است.

برای مشاهده نتیجه نظر سنجی هم لازم است که رای دهید و بعد از رای دادن و پایان نظرسنجی، تردز اعلانی را به شما ارسال می‌کند.

نظرسنجی تردز

برای اشتراک گذاری گیف ها از طریق GIPHY  اقدام می کنید، که کار اشتراک گذاری و ارسال را راحت تر کرده است.

گیف تردز

با اینکه تعداد کاربرهای فعال تردز در روزهای اولیه کاهش پیدا کرد اما همچنان متا از پیشرفت هایی که تردز داشته، راضی بوده و برای جذب کاربران اقداماتی را در دست دارد، مثلا اضافه کردن قابلیت ویرایش و انتشار پست صوتی از جمله آن ها است. مارک زاکربرگ هم اخیرا اعلام کرده که تعداد کاربران فعال تردز به 100 میلیون رسیده است و احتمال این که تعداد کاربران به 1 میلیارد هم برسد، وجود دارد.