اینستاگرام «نوت نوشتن روی پروفایل» را آزمایش می‌کند، ویژگی ساده ولی صمیمانه‌ای که شما می‌توانید آن را مانند یک تابلوی اعلانات دیجیتالی در نظر بگیرید! در واقع اینستاگرام این ویژگی را برای ایجاد یک راه ارتباط شخصی و ساده راه اندازی می کند.

این نوت‌های صمیمانه از طرف دوستانتان می‌توانند برای پروموت شدن یا کسب اعتبار (بسته به نحوه استفاده) به کمک شما بیایند. در این آپدیت فالورهایتان می‌توانند روی پروفایل شما پیام‌های متنی کوتاه با جنبه طنز یا دوستانه با تعداد کاراکترهای تعیین شده بنویسند. این پیام‌ها می‌تواند شامل ایموجی هم باشد اما مولتی مدیا (چند رسانه‌ای) نخواهد بود.

ویژگی نوت فالورها روی پروفایل کاربران

  • فالورها می‌توانند روی پروفایل هر کاربری که فالو می‌کنند، یادداشت بگذارند
  • این یادداشت‌ها تا 3 روز روی پروفایل باقی می‌ماند
  • صاحب پروفایل توانایی حذف نوت فالورهایش را دارد

این نوت‌ها قرار است مانند نوتی که خود کاربر می‌گذارد فضای مشخصی را روی پروفایل اشغال کند و هرکس که شما را فالو کرده باشد می‌تواند پیامی که دیگران برایتان گذاشته‌اند را هم مشاهده کند.

اما همیشه در شرایط “آزاد بودن ارتباطات” ممکن است محتوای آزاردهنده یا منفی هم وجود داشته باشد؛ اما امیدواریم که اینستاگرام برای حفظ یک فضای سالم و مثبت، فیلترینگ قدرتمندی ارائه دهد.

گفته می شود که این ویژگی جایگزین Wonder Walls که قبلا تست شده بود خواهد شد، اما هنوز برای تائید این مطلب زود است.

پیش از این اینستاگرام امکان اشتراک گذاری نوت ویدیویی را برای هر پروفایل اضافه کرده بود؛ امکانی که کاربر می‌تواند ویدیوی کوتاهی روی پروفایلش آپلود کند و لحظاتی از زندگی را با دنبال کنندگانش به اشتراک بگذارد.