اسپاتیفای قصد ندارد از رشد و توسعه جا بماند بنابراین خدمت جدیدی به نام «پخش موزیک ویدیو» را به سرویس‌های خود اضافه کرده که با کتابخانه موسیقی این برنامه ادغام شده است.

شاید فکر کنید سرویس پخش موزیک ویدیو اسپاتیفای، ویدیوها را از یوتیوب (یا یک وب‌سایت ثالث) به کاربر نشان می‌دهد، اما اینطور نیست و اسپاتیفای مستقیم ویدیوها را میزبانی می کند.

کاربران برای تماشای موزیک ویدیو در اسپاتیفای می‌توانند روی دکمه «Switch to Video» بزنند تا ویدیو برایشان به صورت تمام صفحه یا بخشی از صفحه پخش شود.

دسترسی به سرویس پخش موزیک ویدیو اسپاتیفای چگونه خواهد بود؟

به نقل از techcrunch سرویس پخش موزیک ویدیو اسپاتیفای فعلا در یک سری بازارها به صورت آزمایشی دسترس است و البته به اشتراک پرمیوم هم نیاز دارد. این بازارها شامل چند کشور لاتین (برزیل، کلمبیا)، یک سری کشورهای اروپایی (آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، ، سوئد و بریتانیا)، دو کشور آسیایی (اندونزی، فیلیپین) و کنیا در آفریقاست. ایالات متحده آمریکا فعلا در این لیست جایی ندارد!

این سرویس آزمایشی روی موبایل و دسکتاپ در دسترس است و کاربران می‌توانند هم با گوشی های همراه و هم با لپ تاپ از پخش موزیک ویدیوی اسپاتیفای لذت ببرند.

شما ترجیح می‌دهید در اسپاتیفای موزیک ویدیو تماشا کنید یا یوتیوب یا ایکس؟! چراکه به تازگی ایلان ماسک هم تصمیم گرفته سرویس پخش ویدیو را به ایکس (توییتر سابق) اضافه کند!