به نظر می‌رسد که گوگل تصمیم دارد طرح‌های جدید سازمانی و بیزینسی جمینای را به Google Workspace اضافه کند، که این امکان را به کاربران می‌دهد تا از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی جمینای اولترا 1.0 در اپلیکیشن‌های Workspace استفاده کنند. این طرح‌ها، که به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت به کاربران اجازه می‌دهند تا از یکی از قدرتمندترین مدل‌های هوش مصنوعی گوگل، جمینای اولترا 1.0، بهره‌مند شوند.

Workspace گوگل با جمینای اولترا 1.0

دو طرح جمینای سازمانی و جمینای بیزینسی به کاربران امکان می‌دهد که به مدل هوش مصنوعی بسیار قدرتمند جمینای اولترا 1.0 دسترسی پیدا کنند و البته خیالشان هم از بابت امنیت داده های سازمانی راحت باشد، چراکه یکی از مزایای این دو طرح حفاظت از داده های سازمانی است.

به نقل از وبلاگ 9to5google که متعلق به خود گوگل است، با استفاده از این طرح‌های جدید، کاربران می‌توانند محتوا را با کیفیت بالاتری بنویسند و ویرایش کنند، و از ابزارهای سازماندهی پیشرفته در اپلیکیشن‌هایی نظیر گوگل جیمیل، درایو، شیت، اسلایدر، داکس و میت بهره‌مند شوند. علاوه بر این، این مدل قادر به اجرای مستقیم کدنویسی پایتون در رابط کاربری جمینای خواهد بود. اکانت جمینای Advanced یکی از چت بات هایی است که در همین ابتدا توانسته با چت جی پی تی رقابت می کند.

پیش از این هم گوگل درباره استفاده از هوش مصنوعی برای بالا بردن امنیت دیجیتالی کاربرانش صحبت کرده بود.