استارتاپ ElevenLabs از پلتفرم جدید خود رونمایی کرد. هوش مصنوعی Conversational 2.0 که مخصوص استفاده در محیط‌های کاری و سازمانی طراحی شده، به شرکت‌ها در زمینه‌هایی مثل پاسخگویی به مشتریان، پشتیبانی تلفنی، تماس‌های خروجی و فروش یا بازاریابی تلفنی کمک می‌کند. این پلتفرم گفت‌وگوی بین انسان و کامپیوتر را طبیعی‌تر و هوشمندتر می‌کند، طوری که انگار با یک انسان واقعی حرف می‌زنید.

براساس گزارش ونچربیت، این نسخه‌ی تازه تنها چهار ماه پس از عرضه‌ی نسخه‌ی اولیه منتشر شده و با ویژگی‌های پیشرفته‌ای که دارد، دستیارهای صوتی سازمانی را وارد مرحله‌ی تازه‌ای می‌کند.

یوزف مارکو، عضو تیم مهندسی ElevenLabs گفته است: 

«نسخه‌ی Conversational AI 2.0، از نسخه‌ی قبلی بسیار پیشرفته‌تر است و استاندارد تازه‌ای برای تجربه‌های صوت‌محور تعیین می‌کند. یکی از برجسته‌ترین توانایی‌های این مدل، درک نوبت در گفت‌وگو و زمان‌بندی دقیق برای صحبت‌کردن یا گوش‌دادن است.»

دستیار هوش مصنوعی صوتی elevenlabs مکالمه‌ها را تحلیل می‌کند

هوش مصنوعی ElevenLabs جسورانه عمل می‌کند؛ هنگام گفت‌وگو اطلاعات مورد نیاز را از منابع بیرونی بازیابی می‌کند و پاسخ‌هایی کاملا دقیق ارائه می‌دهد. جذاب نیست؟

در این پلتفرم کاربران می‌توانند با دستیار صوتی یا متنی یا ترکیبی از هر دو، تعامل داشته باشند. این دستیار حتی می‌تواند بین شخصیت‌های مختلف جابه‌جا شود که برای آموزش یا سرگرمی واقعا خلاقانه و جالب است.

کسب‌وکارهایی که تماس‌های خروجی انبوه دارند، این نسخه کمکشان می‌کند که تماس‌ها را به‌صورت هم‌زمان برقرار کنند. حتی می‌توانند نظرسنجی برگزار کنند، اطلاع‌رسانی‌ها را انجام دهند، کمپین‌های بازاریابی صوتی را پیش ببرند و همه‌چیز را به‌صورت خودکار انجام دهند. 

هرچه بیشتر پیش می‌رویم، هوش مصنوعی حضور عمیق‌تری در زندگی ما دارد. در خبرها خواندیم که قرار است گوگل ایمیل‌ها را خلاصه کند و به‌صورت کارت‌های کوتاه جمینی به کاربران نمایش دهد.