به‌نظر می رسید که عرضه اپل ویژن پرو یک گام ما را به آینده و تغییر جهان با تکنولوژی، نزدیک می‌کند اما هنوز مدت زیادی از عرضه عمومی آن نرسیده که مردم نسبت به استفاده از آن ابراز نگرانی کردند. اما ماجرا چیست؟

طبق اعلام unilad، نگرانی مردم از آنجا شروع شد که مرد نیویورکی در مترو در حال استفاده از اپل ویژن پرو جدید خود است. در ویدیو پخش شده مرد هدست خود را بر سر دارد و گویا در حال تایپ کردن چیزی روی یک صفحه کلید خیالی است. نگرانی مردم از این بابت است که این کار باعث تضعیف امنیت فردی کاربر می شود. نگرانی دیگر بابت قیمت زیاد این دستگاه است. این محصول به مبلغ 3.499 دلار قیمت دارد و به نظر می رسید که افراد زیاد مایل نباشند از این وسیله گرانبها در مکان های عمومی استفاده کنند؛ اما بعضی از کاربران هنگام انجام کارهای روزمره از آن استفاده می کنند.

هدست ویژن پرو اپل به شما این امکان را می دهد که از دنیای واقعی جدا شوید و در دنیای دیجیتال غرق شوید؛ همچنین تنظیماتی دارد که شما را به طور کامل از محیط خود بی خبر می کند.

جالب است بدانید که یک نمایشگر بیرون هدست وجود دارد که چشم های شما را هنگام استفاده از اپل ویژن پرو نشان می دهد و دیگران می توانند متوجه این شوند که آیا از برنامه استفاده می کنید یا به طور کامل در دنیای دیجیتال غرق شده اید.

با وجود ویدیوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی افراد نظرات مختلفی را در مورد استفاده از اپل ویژن پرو در فضاهای عمومی منتشر کرده اند. مثلا اینکه گفته اند استفاده از اپل ویژن پرو در مکان هایی مثل مترو یعنی اینکه من درخواست دارم این کالای گرانبها را از من بدزدید.

بازدید از خانه‌هایی که برای فروش گذاشته شده اند

اگر قصد خرید خانه در مکانی را دارید، قبل از اینکه تصمیم بگیرید به آن مکان مهاجرت کنید و خانه جدید را خریداری کنید با اپل ویژن پرو می توانید یک بازدید در واقعیت از آن داشته باشید، البته به صورت مجازی!

یک اکسسوری زیبا که با هوش مصنوعی ادغام شده است

با آخرین فناوری اپل یک اکسسوری زیبا خواهید داشت که هوشمند هم است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی چیست

یادگیری پیانو

این کاربر ادعا کرده که اپل ویژن پرو به شما در یادگیری پیانو هم کمک می کند. به جای اینکه ساعت ها مشغول تمرین باشید می توانید پیانو را یاد بگیرید.

تجربه Disney+

تجربه Disney+ در هدست ویژن پرو به کاربران امکان می‌دهد به دنیای Monsters Inc و Avengers وارد شوید.

زیرنویس و ترجمه در زمان واقعی

اگر ویرایشگر ویدیو، تیک تاکر و یوتیوبر هستید، این ویژگی هدست پرو به شما کمک می کند که یک قطعه صوتی را فوری تایپ کنید. فوق العاده در کاهش زمان موثر است.

نقاشی به کد

نقاشی به کد به نظر بسیاری از افراد کمی گیج کننده می‌آید، اما برای برنامه نویسان کامپیوتری آرزو است.

 فرمول 1 در اتاق نشیمن

با استفاده از اپل ویژن پرو می توانید تمام طرفداران را هنگام مسابقه فرمول 1 کنار خود حس کنید.

 پاس NBA لیگ

هنگام مشاهده بازی بسکتبال می توانید امار عمیق بازیکنان و تیم های خاص را هم بررسی کنید و لذت ببرید.

تجربه یوتیوب

به جای تماشای یوتیوب در تلویزیون، مالکان هدست اپل می‌توانند آن را هر زمانی که بخواهند در اتاق نشیمن تماشا کنند.

مدل‌سازی تعاملی سه بعدی

این ویژگی به خوبی نشان می‌دهد که ویژن پرو چه می‌تواند ارائه دهد، زیرا شما می‌توانید برخی اشیاء را در راحتی خانه خود مدل‌سازی کنید.

اپل موزیک

ویژن پرو به شما امکان می‌دهد تا اپل موزیک را در کف اتاق نشیمن‌تان بیاورید، به عنوان مثال، هنگام گوش دادن به آخرین آهنگ‌های تیلور سوئیفت.

Adobe LightRoom و DaVinci Resolve

ابزار دیگری مفید برای کسانی که در صنعت کار می‌کنند. نشستن روی مبل و ویرایش ویدیو

مجموعه نرم‌افزاری Microsoft 365

ترک نکردن تخت‌خوابتان در حین کار از خانه با اپل ویژن پرو امکان پذیر است. استفاده از ویژن پرو در حین خواب می‌تواند هنوز هم به شما امکان حضور در جلسه‌های تیم را بدهد.

 تماشای همه ورزش‌های مورد علاقه خود به طور همزمان

تا کنون زیاد در مورد ورزش‌ها صحبت کرده‌ایم – اما با ویژن پرو می‌توانید مسابقاتی مانند NBA و فرمول 1 را همزمان تماشا کنید.

سرگرمی برای کودکان

هرچند بسیاری از سرگرمی‌ها تا به حال برای بزرگسالان بوده است، ویژن پرو همچنین به کودکان امکان می‌دهد تا در جهان‌های جادویی غرق شوند.

هوش مصنوعی Perplexity

و در آخر، یک ابزار هوش مصنوعی که “قدرت دانش را با کشف و به اشتراک گذاشتن اطلاعات” باز می‌کند، و این با ویژن پرو در دسترس است.