گاهی اوقات آنقدر تماس‌ها و پیام‌های کاری زیاد می‌شود که آرزو می‌کنید کاش می‌شد دو گوشی جدا داشتید! اما احتیاج به دو گوشی جدا نیست،‌ بلکه فقط نیاز به دو اکانت واتساپی جداست که تماس‌ها و پیام‌های کاری را از شخصی جدا کند. اگر شما هم دوست دارید یا بنا به شرایط کاری خود، نیاز دارید که دو اکانت واتساپ روی گوشی خود داشته باشید،‌ این مقاله نامبرلند برای شماست!

نصب واتساپ دوم روی گوشی‌های اندرویدی مثل سامسونگ یا شیائومی

اگر می‌خواهید واتساپ دوم روی گوشی اندرویدی (مثل سامسونگ یا شیائومی)‌ نصب کنید،‌ کار خیلی ساده و آسانی در پیش دارید. دیگر لازم نیست مدام از یک اکانت خارج شوید و به اکانت دیگر وارد شوید، بلکه فقط کافی است طبق مراحل زیر پیش روید:

ابتدا برنامه واتساپ خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید، سپس روی بزنید،

حالا روی گزینه تنظیمات یا setting بزنید،

سپس روی این گزینه سبز رنگ که دور آن دایره قرمز کشیده‌ایم بزنید،

در مرحله آخر کافی است روی دکمه add account بزنید و اکانت دوم خود را بسازید (یا وارد کنید)،

نصب اکانت دوم با موفقیت انجام شد و حالا روی یک گوشی،‌ دو واتساپ مختلف دارید!

نصب اکانت دوم برای گوشی آیفون

نصب واتساپ دوم برای گوشی آیفون متفاوت است و متاسفانه به همان سادگی گوشی اندروید نیست! شما اگر دوست دارید که واتساپ دوم روی گوشی آیفون خود داشته باشید، باید برنامه واتساپ بیزینس (whatsapp business) را نصب کنید.

راه دوم این است که برای استفاده از اکانت‌های مختلف واتساپ خود،‌ از یک اکانت خارج شوید و وارد اکانت دیگر شوید!

نصب دو واتساپ روی سیستم

حالا به نصب اکانت دوم واتساپ روی سیستم می‌رسیم. خوشبختانه اینکار خیلی سخت نیست!

شما می‌توانید برنامه واتساپ را برای سیستم خود دانلود کنید (که در وبسایت رسمی واتساپ در دسترس است)‌ و با اکانت اول واتساپ خود وارد شوید.

برای واتساپ دوم هم می‌توانید از طریق واتساپ وب،‌ وارد شوید. حتی می‌توانید برای اکانت سوم هم از طریق وب وارد شوید اما نیاز است که مرورگر متفاوتی استفاده کنید.

نصب دو اکانت روی واتساپ بیزینس

متاسفانه روی هر اپلیکیشن واتساپ بیزینس فقط یک اکانت می‌توانید وارد کنید و امکان نصب دو اکانت واتساپ روی اپ واتساپ بیزینس وجود ندارد. تنها راهی که وجود دارد این است که بین اکانت اول و دوم مدام در حال ورود و خروج باشید.

خلاصه‌ای از نصب واتساپ دوم

ممکن است شما بخواهید اکانت شخصی و کاری واتساپ خود را جدا کنید یا به هر دلیل دیگری،‌ نیاز به داشتن دو اکانت (یا بیشتر)‌ واتساپ داشته باشید. در این شرایط اگر فقط یک گوشی در دسترس‌تان باشد، باید یاد بگیرید که چگونه واتساپ دوم را روی دستگاه دیگر نصب کنید که در این مقاله مفصل برایتان توضیح دادیم.

اگر سوالی دارید برای ما در کامنت‌ها بنویسید!