جدیدترین آپدیت واتساپ، چند غافلگیری جالب برای کاربرانش دارد. حالا کاربران می‌توانند به دنیای گیف‌های GIPHY دسترسی داشته باشند و با ابزارهای هوش مصنوعی، استیکرهای شخصی و خلاقانه‌ای بسازند.

دسترسی به بانک گیف

واتساپ با GIPHY (که یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های استیکر و به نوعی بانگ گیف دنیاست) وارد همکاری شده تا کاربرانش به گیف‌های متنوع دسترسی داشته باشند. اگر از جدیدترین آپدیت واتساپ استفاده کنید می‌بینید که گیف‌های زیادی در اختیارتان قرار دارد و می‌توانید جالب‌تر از قبل با دوستانتان چت کنید. همکاری واتساپ با GIPHY به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به ترک واتساپ، گیف موردنظرتان را پیدا کنید و بفرستید. برای دسترسی به این گیف‌ها، کافی است روی نماد استیکر ضربه بزنید و با استفاده از متن یا ایموجی جستجو کنید.

غافلگیری دوم: ساخت استیکرهای شخصی

اما دسترسی به دنیایی از گیف، تنها نکته جالب جدیدترین آپدیت واتساپ نبود. شما همچنین می‌توانید عکس‌های خود را به استیکرهای شخصی‌شده تبدیل کنید یا با استفاده از ابزارهای ادیت، این استیکر را ویرایش کنید (مثلا رویش چیزی بنویسید یا تغییرش دهید).

واتساپ درباره این ویژگی در وبلاگ رسمی خود نوشته:

گاهی اوقات یک استیکر می‌تواند احساسات ما را بهتر از کلمات بیان کند و امروز امکان ساخت استیکرهای شخصی را به کاربرانمان داده‌ایم.

اما جالب‌تر اینکه اگر استیکر مناسب را پیدا نکردید، می‌توانید از هوش مصنوعی متا برای ایجاد استیکرهای دلخواه استفاده کنید. امکان ساخت استیکر با هوش مصنوعی برای گوشی‌های آیفون و اندروید در ایالات متحده در دسترس است. کاربران اندرویدی همچنین می‌توانند ایجاد استیکرهای هوش مصنوعی را به زبان اسپانیایی و اندونزیایی آزمایش کنند.