بعد از باارزش شدن نات کوین و هیاهوهای بازی همستر کامبت، شاید اسم تپ سواپ را هم شنیده باشید! تپ سواپ یا Tapswap یک پروژه جدید برای کسب درامد است که در دنیا پرطرفدار شده است. در این مقاله نامبرلند همه چیز را درباره این پروژه برایتان گفته ایم.

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ یک بازی کلیکی تلگرامی و خیلی شبیه نات کوین یا همستر کامبت است؛ در این بازی شما باید روی ربات تپ سواپ کلیک کنید (ضربه بزنید) و سکه جمع کنید.

هشدار: ما در نامبرلند هیچ توصیه مالی نداریم، بااین حال اگر نگرانید که تپ سواپ تبدیل به یک فرصت از دست رفته (مثل نات کوین) شود یا اگر این بازی را دوست دارید و برایتان جنبه سرگرمی دارد، می توانید این بازی را انجام دهید و لذت ببرید!

آیا تپ سواپ هم قرار است باارزش شود و ما را به پول برساند؟

پاسخ این سوال را هیچکس نمی‌داند! بعد از اینکه نات کوین در صرافی‌ها لیست شد و قیمت پیدا کرد، بسیاری از کاربران به سمت پروژه‌های مشابه از جمله همستر کامبت یا تپ سواپ رفتند اما هنوز هیچ بازی کریپتویی جدیدی لیست نشده و هیچ چیز مشخص نیست!

آموزش کار با ربات تپ سواپ

کار با تپ سواپ ساده است؛ فقط کافی است ربات تلگرامی Tapswap را اجرا کنید.

می‌توانید کلمه Tapswap را در تلگرام جستجو کنید، یا با کد دعوت یکی از دوستانتان وارد این بازی شوید.

سپس روی دکمه  “Start”  کلیک کنید. حالا خیلی راحت روی صفحه کلیک کنید و سکه بگیرید!

ربات تپ سواپ، 5 بخش مختلف دارد:

بخش ref: این بخشی است که به شما کد ریفرال می‌دهد تا دوستانتان را به بازی تپ سواپ دعوت کنید.

بخش tasks: این بخش نشان‌گر وظایف و کارهایی که برایتان تعریف شده است، مثل عضویت در شبکه‌های اجتماعی تپ سواپ.

بخش tap: اینجا جایی است که به سادگی روی صفحه کلیک می‌کنید و سکه می‌گیرید!

بخش boost: این بخش امکانات و قابلیت‌های ویژه تپ سواپ برای دریافت سکه بیشتر را نشان می‌دهد، مثلا مولتی تپ (یا چند ضربه‌ای)، ظرفیت انرژی یا سرعت ضربه زدن.

بخش stats: در نهایت به بخش stats یا آمار می‌رسیم که تعداد کاربران فعلی، کاربران آنلاین و تعداد سکه‌هایی که تا به حال استخراج شده را نشان می‌دهد.

چگونه تپ سواپ بیشتری بدست بیاوریم؟

ساده ترین روش به دست آوردن سکه‌های بیشتر در بازی تپ سواپ، ضربه زدن روی صفحه و سکه جمع کردن است؛ اما درست مثل نات کوین یا همستر، این ربات هم ترفندها و قلق‌هایی برای به دست آوردن سکه‌های بیشتر دارد.

دعوت از دوستان

اگر دوستانتان با کد دعوت شما وارد این بازی شوند، شما پاداش می‌گیرید.

اگر یک نفر با کد دعوت شما به این بازی اضافه شد، شما 2500 سکه پاداش می‌گیرید، اگر سه نفر با کد دعوت شما وارد این بازی شود، پاداش شما 50000 سکه خواهد بود؛ و همینطور پاداش‌ها صعودی خواهند بود.

یک راه آسان برای کسب سکه‌های بیشتر همین دعوت از دوستان است و شما می‌توانید با خرید شماره مجازی تلگرام، تعداد زیادی اکانت تلگرام بسازید و به سکه‌های خود اضافه کنید!

انجام یک سری وظایف

از آنجاکه ماهیت این بازی‌های کریپتویی مشابه است، درست مثل همستر کامبت با انجام یک سری وظایف و کارها می‌توانید پاداش بگیرید. این کارها اغلب ساده و آسان هستند، مثل دنبال کردن اکانت رسمی تپ سواپ درشبکه‌های اجتماعی، تماشای تبلیغات، شرکت در نظرسنجی و غیره.

هرچه سطح شما بالاتر رود و حرفه‌ای‌تر شوید، وظایف شما پیچیده‌تر و متفاوت می‌شوند و پاداش شما هم بیشتر می‌شود.

استفاده از قابلیت boost

boost کردن اینجا به معنای بالا بردن سرعت و مقدار سکه‌های دریافتی است و شما این امکان را دارید که هربار که به سطح بالاتری ارتقا پیدا کردید، از قابلیت boost استفاده کنید. مثلا سرعت ضربه زدن و سکه جمع کردن را بیشتر کنید.

سخن پایانی درباره تپ سواپ

این روزها تب و تاب بازی‌های کریپتویی روی بستر تلگرام بسیار زیاد شده و همه در حال تلاش برای جمع کردن سکه‌های بیشتر هستند. در این مقاله نامبرلند برایتان درباره تپ سواپ یا همان tapswap صحبت کردیم که دقیقا چیست، چه قیمتی دارد و چطور می‌توان سکه‌های بیشتری جمع کرد.