بازی همستر کامبت یا Hamster Kombat یک بازی کرپیتویی جدید است که اخیراً سر و صدای زیادی کرده! پس از لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها و باارزش شدن آن، بسیاری از کاربران که بابت از دست دادن فرصت نات کوین حسرت می‌خوردند، تصمیم گرفتند این بار دیگر هیچ فرصتی را از دست ندهند؛ از این رو همگی سراغ بازی‌های کریپتویی تلگرام، از جمله همستر کامبت رفتند! در این مقاله نامبرلند همه چیز درباره همستر کامبت را برایتان مفصل و به زبان ساده شرح داده‌ایم!

درباره بازی Hamster Kombat: همستر کمبت چیست؟

درست مثل نات کوین، همستر کامبت هم یک بازی کریپتویی است که بازیکنانش برای کسب «سکه» روی صفحه گوشی ضربه می‌زنند.

توسعه‌دهندگان بازی همستر کامبت ادعا می‌کنند بیش از 60 میلیون کاربر فعال دارند که همگی مشتاقانه در حال تلاش برای جمع کردن سکه‌های بیشتر هستند. این بازی از ماه مارس (حدود یک ماه و نیم پیش) در دسترس بوده است، و پس از از پایان ایردراپ نات کوین به شدت پرطرفدار شده است.

هشدار: ما در نامبرلند نمی‌توانیم توصیه مالی داشته باشیم، بااین حال اگر نگرانید که همستر کامبت، تبدیل به یک فرصت از دست رفته مثل نات کوین شود یا اگر این بازی را دوست دارید و برایتان جنبه سرگرمی دارد، می توانید این بازی را انجام دهید و لذت ببرید!

نحوه بازی همستر کامبت Hamster Kombat

ماهیت Hamster Kombat مشابه نات کوین است و به طور خلاصه قرار است ضربه بزنید تا سکه جمع کنید!

درست مثل نات کوین، شما می‌توانید از روش‌ها و ترفندهایی سکه‌های خود را افزایش دهید و احتیاجی نیست هرلحظه روی گوشی در حال ضربه زدن باشید!

برای شروع بازی همستر کامبت، شما باید ربات تلگرامی همستر کامبت را اجرا کنید، روی دکمه start بزنید و سپس با منوی بازی روبرو می‌شوید که شامل 4 بخش مختلف به نام‌هایی Exchange ،Mine ،Friends ،Earn و Airdrop است.

بخش exchange در ربات همستر کامبت: این بخش صفحه اصلی همستر است که همستر شما با یک سکه بزرگ را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با هربار کلیک، سکه به دست آورید؛ همچنین اطلاعاتی درباره سکه‌هایی که تا به حال جمع کرده‌اید و سطح فعلی شما را ببینید.

بخش mine در همستر کامبت: قسمت mine یا استخراج سکه، قسمتی است که شما می‌توانید با سکه‌های خود کارت بخرید و هرروز یا هر ساعت، سکه استخراج کنید!

بخش earn در همستر کامبت : بخش دیگر این ربات، بخش earn است که شما با کارهای آسانی مثل دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی همستر کامبت، می‌توانید یک تعداد قابل توجهی سکه به عنوان پاداش بگیرید.

بخش friends در همستر کامبت: این بخش همانطور که از اسمش پیداست، مربوط به دعوت از دوستان است، هر دوستی که با کد ریفرال شما به این ربات اضافه شود، شما 5000 سکه به عنوان پاداش می‌گیرید. جالب اینکه اگر دوست شما اکانت تلگرام پرمیوم داشته باشد، پاداش شما 25000 سکه است!

بخش airdrop در همستر کامبت: در آخر به بخش airdrop می‌رسیم که شرح وضعیت فعلی ربات hamster combat در مارکت را نشان می‌دهد. همانطور که می‌بینید، تا امروز همه کارهای اصلی برای برای عرضه این توکن انجام شده‌اند و فقط یک مرحله تا airdrop task list این بازی محبوب باقی مانده!

روش کسب سکه‌های بیشتر در همستر کامبت

برای کسب سکه‌های بیشتر لازم نیست حتما مدام روی ربات همستر کلیک کنید! بلکه می‌توانید از طریق ترفندهای ساده‌تری در یک مرحله چند صد یا چند هزار سکه بگیرید! در ادامه چند مورد را برایتان نام برده‌ایم:

دعوت دوستان در همستر

یک راه ساده برای کسب سکه های بیشتر در همستر کامبت، دعوت از دوستان است. این کار ساده است و فقط کافی است از بخش friends کد دعوت شخصی خود را کپی کنید و برای دوستانتان بفرستید. هر کاربری که با کد دعوت شما وارد این بازی کریپتویی شود برای شما 5000 سکه امتیاز ثبت می‌شود. جالب اینکه اگر دوستانتان سطح خود را ارتقا دهند، به شما هم پاداش تعلق می‌گیرد.

راه حل برای یک مشکل بزرگ: همه دوستانم عضو این بازی شده‌اند، چگونه افراد جدیدی دعوت کنم؟

نامبرلند برای شما راه حل ساده‌ای دارد! به کمک شماره مجازی همستر می‌توانید دعوت انجام دهید. در واقع، از طریق خرید شماره مجازی تلگرام، اکانت بسازید و از این طریق کاربر جدید به بازی دعوت کنید؛ یا اینکه با خرید اکانت تلگرام آماده دعوت را انجام دهید.

یک ترفند ویژه برای ساخت اکانت‌های بیشتر و دریافت سکه‌های بیشتر در hamster combat

شما روی هر دستگاه (گوشی یا لپ تاپ) می‌توانید 3 اکانت تلگرام باز کنید! اگر چند گوشی در اختیار دارید یا لپ تاپ‌های اضافه دارید، روی همه دستگاه‌های خود با استفاده از شماره مجازی تلگرام، اکانت بسازید و با کد ریفرال خود وارد این ربات شوید و 5000 سکه بگیرید!

بیشتر از دیگران پاداش بگیرید!
با خرید تلگرام پرمیوم، یا دعوت افرادی که تلگرام پرمیوم دارند، 25000 تا سکه به شما و دوستتان داده می شود.

پاداش در ازای انجام یک سری وظایف

راه حل دیگر برای افزایش سکه‌های همستر کامبت، این است که روی بخش earn کلیک کنید و تعدادی سکه رایگان از این بازی بگیرید؛ البته به این شرط که اکانت همستر کامبت را در شبکه‌های مجازی مختلف دنبال کنید.

مثلا برای وارد شدن به چنل تلگرام همستر کامبت 5000 سکه دریافت می‌کنید یا اگر اکانت رسمی این بازی را در یوتیوب سابسکرایب کنید، 50.000 سکه رایگان دریافت می‌کنید!

استخراج سکه به صورت خودکار

راه دیگر برای دریافت سکه‌های بیشتر در همستر کامبت، این است که شروع به mine یا استخراج کنید. به این معنا که کارت‌های مختلفی بخرید و این بازی را تنظیم کنید که به طور خودکار در بازه های زمانی خاصی، برایتان سکه استخراج کند. با کلیک در این قسمت می توانید سکه‌های بیشتری کسب کنید بدون اینکه مدام در حال ضربه زدن باشید!

اتوکلیکرها

یک راه ساده دیگر استفاده از اتوکیلکرهاست که بسیاری از کاربران برای نات کوین هم از اتوکلیکر استفاده کرده بودند اما لازم است مراقب باشید که همستر کامبت متوجه نشود و شما را ربات تشخیص ندهد، که در این صورت اکانت شما بن و سکه‌هایتان می‌سوزد.

دریافت روزانه 5 میلیون سکه رایگان ( دیلی کمبو همستر)

در بخش mine همستر کامبت هر روز می توانید با پیدا کردن سه کارت، 5 میلیون سکه رایگان بگیرید.

بیشتر بخوانید: کارت های امروز همستر

همستر کامبت قانونی است یا کلاهبرداری؟ آیا ارزشش را دارد وقت بگذاریم؟

همیشه صحبت درباره ارزهای دیجیتال و بازی‌های کریپتویی، سخت است چراکه ماهیت دنیای ارزهای دیجیتال غیر قابل پیش‌بینی و غیرقابل تضمین است.

فعلا تا این لحظه هنوز توکن‌های همستر کامبت روی صرافی‌ها یا بلاکچین عرضه نشده و قیمتی ندارد اما ممکن است در آینده چنین اتفاقی بیفتد؛ کسی نمی‌داند!

تنها توصیه جدی ما این است که مراقب کلاهبرداران باشید و بابت سکه‌های بیشتر به کسی پول نپردازید؛ همچنین کیف پول اصلی خود را به همستر کامبت (یا هیچ بازی تلگرامی دیگری) وصل نکنید.

توکن همستر کامبت چه زمانی عرضه می‌شود؟

در اپلیکیشن Hamster Kombat، یک برگه به نام «Airdrop» وجود دارد که ادعا می‌کند برای عرضه این توکن با صرافی‌ها قبلاً مذاکره کرده‌اند؛ اما تاریخ دقیقی برای airdrop ذکر نکرده‌اند.

هیچ چیز، از جمله تاریخ عرضه توکن، ایردراپ، قیمت هر سکه و نحوه خرید و فروش همستر کامبت هنوز مشخص نشده است!

اما بخاطر داشته باشید از زمانی که نات کوین تبدیل به یک ترند شد و تا زمانی که در صرافی‌های رسمی، لیست شد حدود سه ماهی طول کشید!

سوالات متداول

  1. همستر کامبت چیست و چه قیمتی دارد؟

    همستر کمبت یک بازی تلگرامی ساده است که هنوز قیمت گذاری نشده، هیچ کس درباره ارزشی که در آینده پیدا کند چیزی نمی‌داند و اصلا مشخص نیست!

  2. آیا همستر کامبت، کلاهبرداری است؟

    تا به حال هیچ گزارشی درباره کلاهبرداری و یا به خطر افتادن امنیت کاربران از بازی همستر کامبت، گزارش نشده!

  3. برای دعوت دوستان در همستر چه راهی میانبری وجود دارد؟

    یکی از راه های میانبر برای دعوت دوستان در همستر، استفاده از شماره مجازی همستر است. یعنی شما با خرید شماره مجازی تلگرام می توانید، اکانت تلگرام بسازید و دعوت انجام دهید. استفاده از اکانت آماده تلگرام هم یک راه دیگر است.

  4. برای دریافت سکه بیشتر چه کنیم؟

    برای خرید تلگرام پرمیوم، به ازای هر دعوت سکه بیشتری دریافت می کنید.