خبر خوبی در مورد بازی‌های تلگرامی به گوش رسیده است؛ بعد از اتصال همستر به کیف پول، قرار است تپ سواپ هم مانند نات کوین به زودی لیست شود و در بستر بلاکچین تون (TON) راه اندازی شود. تپ سواپ و نات کوین یکسری شباهت نسبت به یکدیگر دارند.

خبر تکمیلی در مورد راه اندازی تپ سواپ در تون

در ابتدا به نظر می‌رسید که تپ سواپ در بلاکچین سولانا راه اندازی شود، اما بعدا کیف پول فانتوم حذف و کیف پول تون اضافه شد. طبق خبری که تپ سواپ در حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرده، احتمالا در مورد قیمت گذاری هم از نات کوین پیروی کند.

بیشتر بخوانید: نات کوین چیست؟

در باب اهمیت تپ سواپ جالب است بدانید که تپ سواپ با صرافی بایننس هم همکاری دارد. افرادی که در صرافی بایننس ثبتنام کرده باشند و نام کاربری حساب خود را وارد کرده باشند، 3 میلیون سکه یا کوین هدیه می گیرند. صرافی باینسس هم برای کاربران تپ سواپ یک بونوس 600 دلاری برای معاملاتشان در نظر گرفته است. تخمین زده شده که کمتر از 20 روز دیگر این بونوس قابل دریافت است.

لیست شدن تپ سواپ

پیام بایننس در مورد لیست شدن تپ سواپ

صرافی بایننس هم اعلام کرده که تا چند روز دیگر تپ سواپ هم لیست می شود؛ دقیقا بایننس این پیام را موقع لیست شدن نات کوین هم قرار داد.

با توجه به اعلام رسمی بایننس، به احتمال زیاد این اتفاق رخ خواهد داد و اگر تا به حال وارد این بازی نشدید، امتحان کردن آن ضرری ندارد. از این لینک می‌توانید وارد بازی تپ سواپ شوید و کوین جمع کنید! فقط دقت کنید، کمتر از 25 روز تا قیمت گذاری فرصت دارید.