پس از دستگیری و سپس آزادی مشروط آقای پاول دورف در فرانسه، این پیام رسان تصمیم گرفت تغییراتی در تنظیمات حریم خصوصی و نظارت بیشتر به محتواها ایجاد کند. در عین حال که این تغییرات انجام شد،‌ این پیام رسان آپدیت جدید خود را هم منتشر کرده و حالا به نسخه جدید ارتقا یافته است.

هدیه ستاره ⭐️

قبلا صاحب کانال‌ها می‌توانستند اکانت تلگرام پرمیوم را به عنوان جایزه به اعضای خود هدیه دهند،؛‌ اما حالا در جدیدترین آپدیت تلگرام امکان اهدای ستاره تلگرام (یا همان stars ⭐️) هم فراهم شده.

برندگان هم می‌توانند ستاره‌های خود را در پلتفرم تلگرام خرج کنند.

مرورگر تلگرام و نمایش فوری مقاله‌ها

در سال 2016، تلگرام استاندارد Instant View را عرضه کرد که به طور خودکار مقالات را به صفحات کاملاً قالب‌بندی شده برای دستگاه شما با زمان بارگذاری صفر تبدیل می‌کند. این ویژگی برای هزاران سایت محبوب کار می‌کند. اما خبر خوب جدید اینکه مرورگر درون‌برنامه‌ای تلگرام اکنون می‌تواند هر مقاله‌ای را به Instant View تبدیل کند تا خواندن مقاله آسان‌تر شود.

برای تغییر صفحه به فرمت Instant View، منوی مرورگر را باز کرده و Show Instant View را انتخاب کنید.

اشکالات کمتر و بهینه سازی بیشتر

جدیدترین آپدیت تلگرام همچنین برای رفع باگ ها و افزایش عملکرد تلگرام روی موبایل و دسکتاپ،‌ تلاش‌های مضاعفی انجام داده و سعی کرده همه اشکالات ممکن را برطرف کند. اما همچنان پذیرای دریافت انتقادات کاربرانش است! به طور مثال دکمه جدیدی برای مینی اپ‌ها قرار داده.

نظر شما درباره جدیدترین آپدیت تلگرام چیست؟