استوری گذاشتن جذاب‌ترین ویژگی تلگرام پرمیوم است که کاربران زیادی را برای داشتن آن ترغیب می‌کند. قابلیت استوری در تلگرام برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست؛ مگر این‌که تلگرام پرمیوم بخرند. این ویژگی، جدا از جذاب بودن‌ش مزایای زیادی برای کسب و کارها و همچنین افراد دارد. در ادامه در مورد مزایای استوری تلگرام و نحوه گذاشتن استوری در تلگرام صحبت خواهیم کرد.

قابلیت استوری گذاشتن در تلگرام چیست؟

شما از قبل با ویژگی استوری گذاشتن در اینستاگرام و واتساپ آشنا هستید؛ قابلیت استوری در تلگرام هم دقیقا همان کاربری استوری در اینستاگرام و واتساپ را دارد و با هدف برقراری تعامل و ارتباط با مخاطبین ایجاد شده است. می‌توانید از فعالیت‌های روزمره خود عکس و فیلم به اشتراک بگذارید یا محصول و خدمات خود را تبلیغ کنید. استوری تلگرام شباهت هایی با استوری اینستاگرام دارد اما تفاوت‌های آن موجب جذاب شدن بیشتر آن می‌شود؛ مثلا مدل نمایش استوری در تلگرام هم به صورت دایره‌ای در بالای صفحه است.

آموزش تصویری گذاشتن استوری در تلگرام

مزایای گذاشتن استوری در تلگرام

قبل از بیان مزایا و ویژگی های استوری گذاشتن در تلگرام، لازم است یکبار دیگر این نکته را یادآوری کنیم که استوری تلگرام برای کاربران ایرانی فعال نیست و کاربران داخل ایران تنها با خرید تلگرام پرمیوم می‌توانند است.

تعیین مدت زمان استوری

شما می‌توانید تعیین کنید استوری شما برای چه مدت زمانی باشد؛ 6 ساعت، 12 ساعت، 24 ساعت یا 48 ساعت. همچنین این مدت زمان را می‌توانید بعد از آپلود استوری خود، تغییر دهید.

ویژگی تلگرام پرمیوم1

مخفی کردن ویو استوری

مخفی کردن ویو استوری برای کاربران ایرانی ویژگی خیلی جذابی خواهد بود! استوری تلگرام برای تمامی کاربران تلگرام، چه رایگان و چه پرمیوم، نمایش داده می‌شود، اما کاربران پرمیوم می‌توانند مخفیانه استوری‌ها را نگاه کنند؛ بدون این‌که آیدی آن‌ها جزو views نشان داده شود.

با کلیک کردن روی استوری، گزینه ” Anony mously” را انتخاب کنید و استوری را ببینید، بدون این‌که طرف مقابل متوجه شود.

مخفی کردن ویو استوری تلگرام

مشاهده دائمی استوری توسط مخاطبین

شما می توانید مشخص کنید استوری های شما برای همیشه در قسمت پروفایل به مخاطبین نمایش داده شود. با این وجود مخاطبین همیشه به استوری های شما دسترسی خواهند داشت، حتی اولین استوری.

تعیین مخاطبین بازدیدکننده از استوری

اگر بگویید بهترین قابلیت تلگرام پرمیوم چیست، باید بگوییم که این امکان را به شما می دهد که بتوانید بازدیدکنندگان استوری خود را مشخص کنید.

دسترسی دائمی به لیست بازدیدکنندگان

حتی بعد از این‌که تایم استوری شما تمام شد، می‌توانید لیست افرادی که استوری شما را دیده‌اند، ببینید. همین ویژگی که اینستاگرام قبلا داشت و بعد از مدتی آن را حذف کرد.

کپشن نویسی برای استوری تا 2048 کاراکتر

هر چقدر که لازم دارید، برای استوری تلگرام خود کپشن بنویسید.

امکان دانلود مستقیم استوری‌ها

امکان دانلود استوری هم وجود دارد؛ البته در صورتی که فرد اجازه انجام این کار را بدهد.

اضافه کردن لینک به استوری

خیلی راحت می‌توانید به استوری‌های خود، لینک اضافه کنید. با وجود چنین قابلیتی در استوری تلگرام به راحتی می‌توانید کاربران و مشتریان خود را برای خرید محصول و یا موارد دیگر به سایت‌تان یا سایر شبکه‌های اجتماعی هدایت کنید.

ری پست در استوری

هر پستی که در کانال ها وجود دارد، شامل ویدیو، موزیک و عکس را می‌توانید در استوری خود Repost کنید.

اگر از خود تلگرام بپرسید، می‌گوید استوری تلگرام پرمیوم زودتر از مابقی استوری‌ها نمایش داده می‌شود و باعث بیشتر دیده شدن می‌شود؛ البته این ویژگی برای کاربران ایرانی صدق نمی‌کند، چون در نسخه رایگان امکان اشتراک گذاری استوری وجود ندارد.

خلاصه‌ای از استوری گذاشتن در تلگرام

استوری گذاشتن در تلگرام با هدف تعامل و تبلیغات ایجاد شده و بستر خوبی است که از آن استفاده کامل را داشته باشید. نحوه استوری گذاشتن استوری در تلگرام را به طور کامل در ویدیو آموزش دادیم.