اگر شما هم عادت به گیف فرستادن حین چت دارید،‌ این مقاله نامبرلند برای شماست!‌ در این مقاله روش‌های ساده و آسانی برای ساخت گیف در تلگرام را آموزش دادیم. شما می‌توانید هم تبدیل ویدیو به گیف و هم تبدیل عکس به گیف را خیلی راحت انجام دهید. با ما همراه باشید!

ساخت گیف در تلگرام به طور مستقیم

هزاران (و شاید میلیون‌ها)‌ گیف در تلگرام وجود دارد که می‌توانید حین چت برای دوستانتان بفرستید؛ اما اگر گیف موردنظر را پیدا نکردید یا علاقه داشتید خودتان گیف بسازید،‌ باید بدانید که اینکار خیلی ساده و سریع است! شما می‌توانید خیلی راحت ویدیوی خود را به گیف تبدیل کنید. احتیاجی به هیچ اپلیکیشن یا شرایط خاصی هم نیست! در ادامه برایتان ساخت گیف در تلگرام به طور مستقیم را توضیح دادیم.

تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام

مرحله اول:‌ یک صفحه چت (یا قسمت save message) را در تلگرام باز کنید،

مرحله دوم:‌ روی علامت گیره کاغذ یا همان ضمیمه بزنید،

گیف در تلگرام

مرحله سوم:‌ از قسمت گالری،‌ ویدیوی موردنظرتان را انتخاب کنید،‌

ساخت گیف در تلگرام

مرحله چهارم: روی علامت میکروفون بزنید تا ویدیو بی‌صدا شود،‌ دقت کنید که این مهم‌ترین قسمت ساخت گیف تلگرام است،

تبدیل ویدیو به گیف

مرحله پنجم:‌ می‌توانید نورپردازی یا مدت زمان ویدیو را به دلخواه تنظیم کنید،‌

مرحله ششم:‌ ویدیو را بفرستید،‌ گیف شما آماده است!

ساخت گیف تلگرام با اپلیکیشن

هرچند ساخت گیف در تلگرام به طور مستقیم خیلی ساده است، اما اگر به هر دلیلی نتوانستید (یا نخواستید) که با گوشی گیف بسازید،‌ می‌توانید از اپلیکیشن ساخت گیف استفاده کنید. در ادامه چند مورد از بهترین‌ اپلیکیشن‌ها را برایتان نام برده‌ایم که همه رایگان هستند.

  • Coub
  • GifyLab
  • GIF Maker
  • GIF Me Camera
  • Giphy Camera
  • Pixel Studio
  • GifBoom

تبدیل عکس به گیف: ساخت گیف در تلگرام با عکس!

شاید دلتان بخواهد با عکس‌هایی که دارید،‌ گیف بسازید. خوشبختانه اینکار هم خیلی ساده است و با یک سری سایت‌های آنلاین به صورت رایگان و نامحدود انجام می‌شود. در زیر لیستی از وبسایت‌هایی که قابلیت تبدیل عکس به گیف را دارند برایتان نام برده‌ایم:
وبسایت image.online-convert

وبسایت kapwing

وبسایت ezgif

راهنمای ساخت گیف در تلگرام در یک پاراگراف

ساخت گیف در تلگرام، قبلا با یکسری اپلیکیشن و سایت انجام میشد که چندتا از بهترین‌های آن‌ها را در همین مقاله به شما آموزش دادیم؛ اما الان با توجه به آپدیت هایی که تلگرام داده، می‌توانید به طور مستقیم از خود تلگرام عکس و ویدیوهای خود را به گیف تبدیل کنید. تمام روش‌های ساخت گیف در تلگرام را در این مقاله به شما آموزش دادیم.