آیا تلگرام پادشاه شبکه‌های پیام رسان است؟‌ وقتی هربار تلگرام با قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌تر و جذاب‌تر از راه می‌رسد،‌ می‌توانیم با اطمینان بگوییم بله! از امروز، همه می‌توانند استیکر دلخواه خود را در تلگرام بسازند!

ساخت استیکر در تلگرام

در آپدیت جدید تلگرام، کاربر می‌تواند با هر عکس،‌ متن، گیف،‌ ایموجی، نقاشی یا حتی استیکرهای دیگر یک استیکر بسازد. مثلا یک عکس گربه دارید؟‌ خب استیکرش را بسازید!

برای شروع ساخت استیکر در تلگرام،‌ کافی است روی شکل + در قسمت استیکرها ضربه بزنید؛‌ حالا تصویری که می‌خواهید استیکرش را بسازید انتخاب کنید. شما حتی می‌توانید پس زمینه عکس (یا قسمت‌هایی از عکس‌‌) را خیلی راحت حذف کنید. همچنین می‌توانید این عکس را ادیت کنید.

جالب است بدانید که امکان ساخت استیکر از روی عکس در واتساپ هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تلگرام پرمیوم چیست؟‌

دسترسی به استیکرهایی که ساخته‌اید

در تلگرام، ایموجی ها به عنوان میانبر برای استیکرها عمل می کنند. وقتی در چت ایموجی را تایپ می‌کنید، تلگرام به طور خودکار استیکرهای منطبقی را ارائه می دهد که می توانید ارسال کنید. تلگرام خودش برای استیکری که می‌سازید به شما ایموجی پیشنهاد می‌دهد؛‌ این کار با استفاده از هوش مصنوعی تلگرام انجام می‌شود.

وقتی ساخت استیکر تمام شد، خیلی ساده استیکر را ارسال کنید؛ دوستان شما می‌توانند این استیکرها را دانلود کنند و در چت‌های خود استفاده کنند.