ایردراپ همستر کامبت بازار بازی‌های تلگرامی را داغ کرد و لیست شدن نات کوین هم دلیلی بر آن شد تا کاربران این بازی‌ها را جدی بگیرند. بعد از آن پروژه‌های دیگر هر کدام با ویژگی‌های منحصر بفرد خود رونمایی شدند. مثلا ایردراپ ایلان ماسک با جذاب  بودن فضای بازی یا ایردراپ داگز که از نقاشی آقای پاول دوروف الهام گرفته یا میجر تلگرام که پول تلگرامی می‌دهد، هر کدام کاربران را ترغیب به انجام بازی می‌کند. حالا هم تیم نات کوین که خود را به کاربران ثابت کرده، ایردراپ لاست داگز LOST dogs را رونمایی کرد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

ایردراپ لاست داگز چیست؟

ایردراپ لاست داگز توسط تیم نات کوین عرضه شده و قرار است در 6 هفته یعنی 42 روز برگزار شود. این ایردراپ نسبت به بقیه بازی‌های تلگرامی متفاوت است و خبری از تپ تپ کردن برای جمع آوری کوین نیست!

در این بازی قرار است فقط روزانه یک کارت انتخاب کنید. روزانه از شما یک سوال پرسیده می‌شود و شما باید محبوب‌ترین کارت را  از بین سه کارت حدس بزنید تا مقداری توکن نات کوین و WOOF یا همان ارز لاست داگز بگیرید. ممکن است بعدها ارز WOOF لیست شود و شما به درآمد برسید. نکته جالب این بازی است که حتی اگر کارت اشتباهی هم انتخاب کنید، باز هم به دلیل شرکت در بازی مقداری WOOF دریافت می‌کنید.

لازم به ذکر است این بلاگ صرفا جهت اطلاع رسانی است و نامبرلند هیچ توصیه مالی برای انجام بازی ندارد.

مقدار توکن WOOF که روزانه دریافت می‌کنید به‌طور تناوبی زیاد می‌شود. به‌این صورت که روز دوم 10 درصد بیشتر از روز اول پاداش می‌گیرید، روز سوم 25 درصد بیشتر و روز چهل و دوم که روز آخر بازی است، 1000 برابر بیشتر پاداش خواهید گرفت.

نحوه شرکت در بازی لاست داگز

برای ورود به بازی لاست داگز روی لینک زیر کلیک کنید:

بازی لاست داگز

روی Launch کلیک کنید؛ بعد از رد کردن راهنمایی‌های بازی، با این صفحه مواجه می‌شوید.

در این بازی روزانه یک سوال از شما پرسیده می‌شود؛ مثلا یک روز باید کارتی را پیدا کنید که از لحاظ اهمیت، در رده دوم قرار دارد. در واقع شما باید حدس بزنید، بقیه کاربران به کدام کارت رای بیشتری می شوند تا آن کارت به عنوان کارت برنده آن روز مشخص شود. روز بعد کارت برنده مشخص خواهد شد. اگر جواب شما درست باشد توکن نات کوین و WOOF می‌گیرید.

در این بازی دیگر خبری از تقلب رساندن نیست و مانند معمای امپایر ماسک و دیلی کمبوها جواب مشخصی ندارد؛ این کاربران هستند که با حدس‌هایشان کارت برنده را مشخص می‌کنند.

این بازی در حالت کلی سه هدف مختلف را دنبال می‌کند:

  • تعیین کردن کارتی که کمترین میزان محبوبیت را دارد
  • تعیین کردن کارتی که میزان محبوبیت آن در رده دوم قرار می‌گیرد.
  • تعیین کردن کارتی که بیشترین میزان اهمیت را دارد.

معرفی بخش‌های مختلف ایردراپ لاست داگز

در ادامه شما را با انواع بخش‌های ایردراپ لاست داگز آشنا خواهیم کرد.

بخش BONES

در این بخش تسک‌های مختلفی برای شما مشخص شده است که باید آن را انجام دهید تا توکن WOOF را دریافت کنید. مثل، عضویت در کانال تلگرامی لاست داگز یا سابسکرایب یوتیوب.

در این بخش تسک‌های دیگری هم می‌توانید انجام دهید تا بونس بیشتری دریافت کنید. یکسری ترفند‌ها وجود دارد؛ مثلا 25 واحد نات کوین بپردازید و BONES بخرید. با داشتن BONES اگر درست پیش‌بینی کنید و برنده شوید، مقداری هم نات کوین به عنوان پاداش به شما داده می‌شود که بیشتر از حالت عادی است

در بخش BONES می‌توانید با انجام تسک‌هایی مثل عضویت در کانال تلگرام لاست داگز، WOOF بیشتری دریافت کنید. کاربرد اصلی این قسمت اما، استفاده از بوسترهای بازی است؛ یعنی ترفندهایی که با آنها می‌توانید در صورت برنده‌شدن، جایزه بیشتری هم نسبت به حالت عادی دریافت کنید.

راه دیگری که برای دریافت جایزه بیشتر وجود دارد، پرداخت ارز استارژ تلگرام است؛ اگر 77 استارز خرج کنید، می‌توانید رای خود را تغییر دهید؛ اگر هم 777 واحد ارز استارز بدهید، مقدار WOOF‌ای که بعد از برنده شدن دریافت می‌کنید، 2 برابر خواهد بود.

بخش Profile

در این بخش هم می‌توانید لینک ریفرال خود را کپی بگیرید و آن را برای دوستان خود بفرستید، تا از طریق لینک شما وارد بازی شوند و به شما 10 واحد WOOF داده شود. همچنبن در این بخش زمان باقیمانده تا عرضه کارت های دور جدید و دکمه اتصال به کیف پول هم وجود دارد.

بخش Leagu

در بخش لیگ هم سطح شما و مابقی بازیکنان نمایش داده شده است.

چگونه در بازی Lost Dogs توکن بیشتری بگیریم؟

  • پرداخت ارز استارز تلگرام
  • دعوت دوستان با لینک ریفرال
  • نگهداری توکن ها در یک کیف پول شخصی
  • تبدیل کردن نات کوین ها به BONES

برای دعوت دوستان در این بازی هم می‌توانید با استفاده از شماره مجازی تلگرام، اکانت تلگرام بسازید و با این اکانت ها روی لینک ریفرال خود کلیک کنید تا WOOF بیشتری بگیرید.