لینکدین هم رسماً وارد بیزینس گیم و بازی شد! از امروز، یک سری کاربران لینکدین به سه بازی جالب و بامزه دسترسی دارند و می‌توانند این بازی‌ها را امتحان کنند!

کاربران در اپلیکیشن موبایل لینکدین یا روی دسکتاپ می‌توانند یکی از سه بازی Pinpoint، Queens و Crossclimb را بازی کنند. شما می‌توانید هر بازی را یک بار در روز بازی کنید و وضعیت امتیازهایتان را هم نسبت به دیگر افراد لیست کانکشن خودتان که این بازی را کرده‌اند، مقایسه کنید. این بازی‌ها در در بخش اخبار لینکدین و my network روی دسکتاپ یا اپلیکیشن گوشی در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: لینکدین چیست

توضیحاتی درباره بازی‌های لینکدین

به نقل از theverge هر سه بازی لینکدین به نوعی بازی فکری یا مشابه پازل به حساب می‌آیند و شما برای انجامش باید ذهن خود را درگیر کنید:

Pinpoint یک بازی حدس موضوع است! در این بازی پنج کلمه مختلف به شما نشان داده می‌شود و وظیفه شما این است که دسته بندی کلمات (موضوع) را حدس بزنید.

Crossclimb بازی دوم است که شبیه چیستان یا معماست. در این بازی شما باید کلمات 4 حرفی را حدس بزنید و به ترتیب مرتب کنید.

در نهایت، Queens جالب ترین بازی لینکدین است که شبیه سودوکوی ژاپنی‌هاست.

چرا لینکدین تصمیم به ایجاد گیم گرفته است؟

تصمیم لینکدین برای اضافه کردن بازی به اپلیکیشن خود، تعجب آور نیست. مدتی است که بیزینس‌های محتوای دیجیتال، با کاهش درآمد تبلیغاتی روبرو هستند و تلاش می‌کنند تا کاربران را بیشتر و طولانی‌تر در شبکه خود درگیر نگه دارند. بنابراین، اضافه کردن «بازی» تصمیمی بسیار هوشمندانه است. این‌کار باعث می‌شود تا هم کاربران جدید جذب کنند و هم کاربران قدیمی را درگیر و خوشحال کنند.

لینکدین هنوز برای بازی‌هایش هزینه‌ای تعیین نکرده است. به نظر می‌رسد این بازی‌ها هرگز پولی نشوند چراکه راهی برای درگیر نگه داشتن کاربران در پلتفرم هستند.