اینستاگرام در حال تست قابلیت جدیدی به نام «ریل‌های آزمایشی» است که به کاربران این امکان را می‌دهد reel بسازند و منتشر کنند، بدون اینکه ریل‌هایشان در پروفایلشان نمایش داده شود!

نمایش reelهای آزمایشی به همه جز فالورها

به نقل از techcrunch این ویژگی قرار است یک برگ برنده برای اینستاگرام در مقابل تیک تاک باشد و به تولیدکنندگان محتوا این فرصت را دهد که هرچه بخواهند پست کنند، بدون اینکه تحت فشار فالورهایشان باشند.

متا فعلا در حال تست این ویژگی است و به گفته خودشان، ریل‌های آزمایشی جدید، فرصتی برای خلاقیت بیشتر تولیدکنندگان محتواست.

تولید کننده محتوا بعد از انتشار یک ویدیو با استفاده از این قابلیت ریل‌های آزمایشی، می‌تواند تعداد بازدید، لایک، کامنت و .. این پست خود را ببیند. بر اساس این اطلاعات، کاربر می‌تواند انتخاب کند که ویدیو را با دنبال کنندگانش به اشتراک بگذارد یا آن را آرشیو کند.

البته فالورهای تولید کننده محتوا می‌توانند این reel را مشاهده کنند، به شرطی که کسی reel را به صورت مستقیم برایشان ارسال کرده باشد! درباره جزییات این ویژگی همچنین ذکر شده است که اگر ویدیو به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نشود، پس از ۲۴ ساعت آرشیو خواهد شد.

به تازگی هم مشاهده کرده بودیم که اینستاگرام برای امنیت روانی و مقابله با آزار و اذیت کاربران نوجوانانش، تغییرات و محدودیت‌های اعمال کرده است.