گزارش‌ها و بررسی‌های اخیرا درباره الگوریتم های اینستاگرام، نکات جالبی را به ما نشان می‌‌دهد! به طور خلاصه بخواهیم بگوییم، اینستاگرام یک سری محتواها را محدود می کند تا کاربرانش را به تولید محتوای اصیل‌تر، جذاب‌تر و کوتاه‌تر تشویق کند.

درباره محدودیت‌های جدید اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی قوانین و دستورات جدیدی را برای انتشار محتوا وضع کرده و هدف این قوانین را، بالا بردن کیفیت محتوای تولیدی توسط کاربران و تشویق به تولید محتوای اصیل و جدید اعلام کرده است.

با چه محدودیت‌هایی روبرو هستیم؟

محدودیت روی محتواهای کپی شده: اگر محتوایی که پست می‌کنید از جای دیگری کپی کرده باشید، اینستاگرام به شدت پست شما را محدود می‌کند.

محدودیت روی محتواهای دارای واترمارک: تمام پست‌ها و استوری‌هایی که رویش واترمارک برنامه‌های دیگر وجود داشته باشد، محدود می‌شوند و اینستاگرام چنین پست‌هایی را بسیار کمتر در معرض دید کاربران قرار می‌دهد.

محدودیت روی ریلزهای طولانی: اینستاگرام تصمیم گرفته به ریلزهای کوتاه رونق بیشتری ببخشد، بنابراین اگر ریلز بالای 90 ثانیه منتشر کنید، ریل شما محدود می شود.

اگر از کاربران متا و شبکه‌های اجتماعی زیرمجموعه متا هستید توصیه می‌کنیم صحبت‌های اخیر ایلان ماسک درباره دزدی و سواستفاده از اطلاعات کاربران واتساپ را هم بخوانید!