اینستاگرام یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی با بیش از 2.5 میلیارد کاربر فعال در دنیاست! شرکت مادر آن، متا، به‌طور مداوم ویژگی‌ها و آپدیت‌های جدیدی را به ما معرفی می‌کند، مثلا اخیرا آپدیتی داده بود که به کاربران اجازه می‌داد بکگراند تصاویر استوری را تغییر دهند. اکنون خبرها حاکی از یک آپدیت جدید هستند. به نقل از وبسایت phonearena اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پروفایل‌های افراد دیگر را در استوری خود به اشتراک بگذارند. لازم به ذکر است این ویژگی فعلا برای اینستاگرام نسخه اندرویدی عرضه می‌شود.

این ویژگی مشابه ویژگی موجود تگ کردن دوستان در استوری است، اما قرار است روشی ساده‌تر باشد تا توجه فالوورها را به پروفایل های استوری شده جلب کند و به طور بالقوه باعث افزایش ویو و  فالور شود.

چگونه پروفایل افراد را در استوری به اشتراک بگذارم؟

هنگامی که این ویژگی منتشر شود، کاربران می‌توانند روی منوی سه نقطه در بالای پروفایل افراد ضربه زده و سپس «اشتراک‌گذاری در استوری» را انتخاب کنند. با این کار، تصویر پروفایل و نام کاربری شخص به استوری شما به همراه یک لینک به پروفایل آن شخص، درست مانند یک بنر قابل لمس اضافه می‌شود.

مزیت های ویژگی آپدیت پروفایل در استوری

چندین مزیت برای این ویژگی جدید وجود دارد. به عنوان مثال، این آپدیت یک راه ساده و آسان برای معرفی افراد به فالورهایتان است تا نگاهی اجمالی به پروفایل شخصی که معرفی می کنید داشته باشند. همچنین می تواند راهی عالی برای کشف محتوای جدید و جالب در اینستاگرام باشد.

به اشتراک‌گذاری پروفایل یک پیج در استوری‌های اینستاگرام، راهی جدیدی را برای کشف، تعامل و دیده شدن در این فضاست و به‌ویژه برای اینفوئنسرها و کسب‌وکارها مفید است. اینفلونسرها و افراد فعال در حوزه محتوای اینستاگرام می توانند با یکدیگر همکاری کنند، و کسب و کارها می توانند پروفایل‌های خود را در قسمت استوری به اشتراک بگذارند تا مشتریان بیشتری جذب کنند و برند خود را کمی بیشتر در کانون توجه قرار دهند.

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این ویژگی برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس خواهد بود، اما به احتمال زیاد در اوایل سال 2024 به طور همگانی عرضه می‌شود پس منتظر به روزرسانی‌ها باشید و در قسمت کامنت‌ها نظر خود را برای ما بنویسید.