پینترست یکی از بهترین شبکه‌های‌ اجتماعی برای ایده گرفتن و دیدن تصاویر هنری مختلف است و حتی اگر یک بار هم به آن سر بزنید،‌ عاشقش می‌شوید! اما این همه عکس زیبا را چطور می‌توان ذخیره یا دانلود کرد؟‌ به غیر از اسکرین شات گرفتن‌، راه‌های بهتری هم برای دانلود عکس از پینترست وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید!‌ این مقاله را تا انتها با نامبرلند باشید!

روش‌های مختلف دانلود عکس از پینترست برای گوشی و سیستم

فرقی ندارد با چه دستگاهی وارد پینترست شده باشید، بهرحال شما می‌توانید در اپلیکیشن پینترست، عکس‌ها را خیلی راحت برای خود دانلود و ذخیره کنید. در ادامه به ترتیب توضیح می‌دهیم که اگر با گوشی هستید یا با سیستم، از چه مسیر و راهی برای دانلود عکس پینترست، اقدام کنید.

دانلود عکس پینترست بدون برنامه برای اندروید و آیفون

خود پینترست گزینه دانلود عکس را برای کاربرانش قرار داده و خیلی راحت به این روش می‌توانید عکس دلخواهتان را ذخیره کنید. گوشی شما چه آیفون باشد یا اندروید، برای دانلود عکس پینترست این دو مرحله را انجام دهید:

یک)‌ روی سه نقطه گوشه بالایی عکسی که می‌خواهید داشته باشید، کلیک کنید.

دو) حالا روی گزینه Download image بزنید،

عکس شما دانلود شد و می‌توانید آن را در گالری خود ببینید!

یک نکته کوچک: اگر اولین بار است که از پینترست، عکس دانلود می‌کنید، گوشی موبایل شما برای دانلود عکس از شما اجازه خواهد گرفت و گزینه «Allow» یا «اجازه دادن» برایتان نمایش داده می‌شود که حتما باید اجازه دهید.

چگونه از پینترست عکس گروهی دانلود کنیم؟

اگر به چندین عکس مختلف در یک بُرد پینترست علاقه مند هستید، مجبور نیستید که به صورت تکی هر عکس را دانلود کنید! بلکه می‌توانید تصاویر موردنظرتان را به صورت گروهی و یکجا از پینترست بگیرید! برای اینکار هم فقط به افزونه image downloader نیاز دارید.

می‌توانید نام این افزونه را در گوگل سرچ کنید یا از این لینک آن را پیدا کنید، روی گزینه add to chrome بزنید،

حالا در پینترست، یکی از عکس‌هایی که دوست دارید باهم دانلود کنید را انتخاب کنید و روی این افزونه کلیک کنید،

سپس صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که می‌توانید با انتخاب select all ، و سپس زدن گزینه download، همه عکس‌های یک برد را دانلود کنید!

نکته مهم اینکه اگر از بین تصاویر یک بُرد، یک یا چند مورد را دوست نداشتید می‌توانید با برداشتن تیک آن، تصویر را از لیست دانلودها حذف کنید.

بیشتر بخوانید: ساخت عکس با هوش مصنوعی

دانلود تصاویر پینترست با مرورگر

اگر با لپ تاپ، یا کامپیوتر از پینترست استفاده می‌کنید و می‌خواهید عکس دانلود کنید، چندین روش ساده وجود دارد که به ترتیب برایتان نام برده‌ایم.

دانلود عکس پینترست با مرورگر به صورت مستقیم

روش اول، مشابه روش دانلود عکس با گوشی است، یعنی شما از خود پینترست، عکس را می‌گیرید.

برای اینکار لازم است روی سه نقطه‌ای که کنار عکس می‌بینید بزنید،

سپس روی گزینه download image کلیک کنید،

عکس مورد نظر شما دانلود شد! و در قسمت download سیستم آن را خواهید یافت!

دانلود عکس پینترست با مرورگر از طریق کلیک راست و گزینه ذخیره

راه بعدی، از راه اول هم ساده‌تر است! فقط کافی است روی عکس کلیک راست کنید و گزینه save image as را انتخاب کنید!

این عکس در قسمت دانلودها (یا هر قسمتی که خودتان تنظیم کنید) ذخیره خواهد شد. البته ممکن است کمی کیفیت عکس ذخیره شده، کاهش یافته باشد که در این صورت باید از روش‌های دیگر استفاده کنید.

دانلود عکس از پینترست با سایت‌های دانلود

یک سری وبسایت‌های کاربردی در اینترنت وجود دارند که می‌توانید لینک عکس یا ویدیوی موردنظر خود را از بالای صفحه بردارید و در این سایت‌ها وارد کنید؛ سپس در عرض چند ثانیه، لینک دانلود این عکس (یا ویدیو) را با کیفیت‌های مختلف دریافت کنید. در ادامه چند مورد از بهترین‌ها را برایتان لیست کرده‌ایم:

سایت pinterestdownloader

سایت thepindown

سایت botdownloader

نکته: در تمام وبسایت‌های نام برده شده، گزینه force download را انتخاب کنید.

خلاصه‌ای از دانلود عکس از پینترست

شاید بتوان به جرات گفت که پینترست یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی مخصوص عکس و ایده پردازی است که کاربران زیادی برای الهام گرفتن از تصاویر هنری، سراغ این شبکه می‌روند. خیلی اوقات عکس‌های بسیار زیبا و جالبی در این شبکه می‌بینید که دوست دارید برای همیشه داشته باشید ولی نمی‌دانید روش دانلود عکس پینترست چگونه است! به همین جهت در این مقاله نامبرلند ما چندین روش مختلف برای دانلود با گوشی یا مرورگر را آموزش داده‌ایم که می‌توانید امتحان کنید.