در دوران فناوری مدرن، هوش مصنوعی در همه جا به کار گرفته می‌شود. ما در حال تکامل هستیم و همچنین استفاده‌های ما از فناوری در حال تغییر است.

اسنپ چت یکی از اپلیکیشن‌هایی است که به کاربران اجازه می‌دهد سلفی‌های مبهم و زیبا بگیرند و با یکدیگر به اشتراک بگذارند. اکنون این اپلیکیشن به کمک هوش مصنوعی بهبود پیدا کرده است. گرچه چند روز پیش ربات گفتگوی مصنوعی آن، منجر به برخی اختلافات شده بود.

اکنون اسنپ چت به ویژگی‌های جدیدتری مجهز شده و به کمک هوش مصنوعی می‌خواهد پس زمینه‌های رویایی را به سلفی‌ها اضافه کند تا کاربران رویایی‌تر عکس بگیرند.

“رویاهای اسنپ‌چت”: خیال پردازی را به سلفی‌ها می‌آورد

اسنپ چت مدت‌هاست از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و این بار با ترکیب رویا و هوش مصنوعی سعی در افزایش جذابیت سلفی‌ها دارد.

محققان و توسعه‌دهندگان اسنپ‌چت این ویژگی را اعلام کردند و نکات جالبی را به نمایش گذاشتند.

این ویژگی زیبا به کاربران امکان می‌دهد تا سلفی‌های خود را از طریق جادوی هوش مصنوعی بارگذاری کنند تا آنها را به صحنه‌های خیالی تبدیل کنند که واقعیت را به چالش می‌کشند.

ویژگی جدید اسنپ چت به کمک هوش مصنوعی

این ویژگی به مراتب بهتر از ویرایشگرها یا بهبوددهنده‌های معمولی تصاویر با هوش مصنوعی عادی است، با افزودن وضعیت‌های خیالی و واقعی، به سلفی‌های شما جان می‌بخشد.

با این حال، این ویژگی نیازمند سلفی تک‌نفره بدون وجود اشیاء واضح دیگر است. با این ویژگی، دستورات واضحی از خود هوش مصنوعی دریافت می‌کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های آن خلق تصاویر رویایی با دوستان است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا سلفی‌هایی با چندین شیء بگیرند و لمس جادویی هوش مصنوعی را به سلفی‌ها اضافه کنند.

دسترسی انحصاری: اسنپ‌چت+ و بسته‌های رویاها

از آنجایی که این یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اسنپ‌چت است، شرکت تصمیم گرفته است که آن را به بسته اسنپ‌چت+ اضافه کند. کاربران برای دسترسی به این ویژگی می‌بایست بسته رویاها را در اپلیکیشن اسنپ‌چت خریداری کنند.

گرچه تاریخ رسمی هنوز اعلام نشده است، اما با این ویژگی نوآورانه، انتظارات به اوج خود رسیده‌اند.