اسپاتیفای تصمیم گرفته برای طرفداران یک مرکز خرید اختصاصی در اپلیکیشن اسپاتیفای راه اندازی کند؛ این روش مهم ترین راه کسب درآمد در جهان است و در انتخابات هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اقلام و وسایل زیادی مانند کیف، کلاه، تی شرت، پیراهن و … به محصولات برند شخصی یا تیم تعلق می‌گیرند. طرفداران زیادی هستند که به خرید چنین محصولاتی علاقه‌مندند و به این ترتیب علاوه بر داشتن یک محصول جذاب از هنرمند مورد علاقه یا تیم محبوب خود هم حمایت می‌کنند.

برای خرید اکانت اسپاتیفای می توانید به راحتی از سایت نامبرلند اقدام کنید.

در دنیای موسیقی، داشتن وسایل و محصولاتی که هنرمند مورد علاقه دارد، جدا از اهمیتش جزئی از فرهنگ موسیقی هم محسوب می شود. ویژگی جدیدی که اسپاتیفای آن را راه اندازی کرده، محصولات مرتبط با موسیقی را بر اساس سلایق کاربر به او پیشنهاد می‌دهد و نام آن “Merch Hub” است. قبل از راه اندازی Merch Hub محصولات هنرمندان فقط از پروفایل های هنرمندان، Now Playing و صفحات انتشار  قابل دسترسی بود. با این آپدیت جدید دیگر لازم نیست به صورت جداگانه محصولات هر هندمند را جستجو کنید. همچنین از این مرکز می توان به آسانی تمام محصولات مرتبط با هنرمندان را پیدا کنید.

روش خرید از فروشگاه اسپاتیفای

همچنین از طریق آن می توانید محصولات را به راحتی ببینید، بر روی آن کلیک کنید و سپس از طریق فروشگاه اسپاتیفای محصولات را خریداری کنید.

اسپاتیفای می‌گوید ما به دنبال این هستیم تا طرفداران بر اساس علایقی که دارند به راحتی محصولات هنرمندان را پیدا کنند؛ این روش همچنین موجب کسب درآمد هنرمندان از طریق هنرشان می شود. در سال گذشته بعد از مشخص شدن نتایج Wrapped، کاربران برای خرید محصولات مرتبط با موسیقی روی آوردند و اسپاتیفای هفته پرفروشی را در زمینه فروش محصولات موسیقی شروع کرد.

هنرمندان می توانند از مرکز خرید اختصاصی اسپاتیفای کسب درآمد داشته باشند.

اسپاتیفای همچنین ادعا می کند که Wrapped امسال هم برای علاقه مندان بسیار هیجان انگیز باشد.

اکنون کاربران می‌توانند محصولات مرتبط با هنرمندان را در تب “Merch” (محصولات) در صفحات هنرمندان، نمایش “Now Playing” در هنگام پخش آهنگ‌های آن‌ها، مرکز جدید “Merch Hub” (مرکز محصولات) و صفحات آلبوم‌ها، EP‌ها و تک‌آهنگ‌های آن‌ها پیدا کنند. به این ترتیب، دسترسی به محصولات هنرمندان از چندین مکان در اپلیکیشن Spotify امکان‌پذیر شده است.