نوت اینستاگرام قابلیتی است که از مدت ها پیش اضافه شده و توانسته کاربران زیادی را هم جذب خود کند. قبلا می‌توانستید یادداشت های متنی را در نوت اینستاگرام برای همه فالوران خود یا کلوز فرند خود به نمایش بگذارید؛ اما الان اینستاگرام اعلام کرده که می‌توانید یادداشت های ویدیویی را هم می‌توانید در نوت داشته باشید.

ویژگی نوت ویدیویی اینستاگرام

اشتراک محتوای متنی در نوت امتحان خود را پس داده و حالا نوبت یادداشت های ویدیویی است تا کاربران به سمت خود جذب کند. کاربران می‌توانند اندازه 2 ثانیه ویدیو بگیرند و آن را به اشتراک بگذارند. این 2 ثانیه می تواند شامل لحظات کوتاهی از خنده، پیام صمیمی به دوستان و یا یک فریم از زندگی روزمره باشد. در اینجا هم می‌توانید تعیین کنید چه افرادی هستند که می‌توانند محتوای شما را ببینند.

نحوه اشتراک گذاری نوت ویدیویی

برای ایجاد یک نوت ویدیویی، کافی است روی پروفایل خود کلیک کنید، ویدیو بگیرید و آن را برای مخاطبان خود ارسال کنید. این نوت ها بعد از 24 ساعت ناپدید خواهند شد.

آدام موسری، مدیر اجرایی اینستاگرام، این قابلیت جدید را معرفی کرده است. و حالا یادداشت های اینستاگرام را می‌توانید با گیف، عکس، ویدیو و ویس و استیکر پاسخ دهید. برای پاسخ دادن هم کافیست دست خود را روی یادداشت گذاشته پیام خود را ارسال کنید.

پاسخ شما به نوت ها در دایرکت ارسال می شود و مکالمات را جذاب تر می کنند و کاربران را تشویث می کنند نظرات خود را از طریق ویدیو، صدا و ایموجی بیان کنند.

از دیگر اقدامات اینستاگرام که در حال کار بر روی آن است، شناسایی حساب‌های جعلی و محتواهای اسپم است که باعث بهبود تجربه کاربران شده و باعث می شود آن‌ها بتوانند بهتر در این فضا فعالیت داشته باشند.